10 sfaturi despre cum să vă transformați biroul într-un mediu eco-friendly
Gândirea ecologică s-a strecurat încet, dar sigur în casele noastre. Reciclăm, încercăm să nu creăm deșeuri, economisim energie, pe scurt, luăm în calcul planeta noastră. Dar ne descurcăm bine și la locul de muncă? Durabilitatea nu este doar o tendință, ci o necesitate. Asigurați-vă și biroul dumneavoastră este ecologic.
Abordarea ecologică ajută nu numai planeta, ci și companiile în sine. Poate ajuta la economisirea costurilor și la obținerea unui avantaj competitiv, fie pentru angajați (75 % dintre mileniali ar primi un salariu mai mare dacă angajatorul lor este ecologic), fie pentru parteneri de afaceri și clienți.
Birou ecologic în practică
Unele modificări pentru reducerea amprentei de mediu reprezintă o investiție majoră pentru companii. Înlocuiți iluminatul existent cu o opțiune mai ecologică, treceți la un sistem de încălzire mai ecologic. Poate dura relativ mult timp ca conducerea companiei să ia decizii cu privire la astfel de schimbări fundamentale. Nu trebuie să amânați transformarea biroului dvs. normal în unul ecologic până mai târziu. Chiar și micile schimbări pe care le încorporați în procesele dvs. de lucru vor avea un impact pozitiv mare asupra mediului nostru.
Cum să vă transformați biroul într-un mediu eco-friendly
1) Birouri fără hârtie
Trăim în era digitală și serviciile cloud cresc ca ciupercile după ploaie. 81 % din populația țărilor dezvoltate are acces la Internet și voi mai tipăriți documente pe hârtie? Reduceți consumul de hârtie și tipărirea la minimum - economisiți bani, spații de birouri și planetă.
2) Când tipăriți, faceți-o ecologic
Nu puteți opera fără o imprimantă? Treceți la imprimarea ecologică. Alegeți o imprimantă pentru biroul dvs. în ceea ce privește consumul său de energie. De asemenea, puteți economisi costuri achiziționând cartușe compatibile care imprimă mai multe pagini decât tonerele și cartușele originale.
3) Deconectați „vampirii energetici”
Știați că dispozitivele electronice consumă electricitate chiar și atunci când sunt oprite? Prin urmare, la ieșirea din birou, nu este suficient să le opriți doar cu butonul, ar trebui să le deconectați de la priză.
4) Comandați mai puțin în cantități mai mari
Un număr mai mic de achiziții dintr-o cantitate mai mare de mărfuri înseamnă mai puține ambalaje, mai puțini kilometri în transportul de mărfuri și, de regulă, un număr mai mic pe factură.
5) Schimbați furnizorul
Indiferent dacă cumpărați echipamente de birou, produse alimentare sau, de exemplu, servicii, alegeți un furnizor în funcție de disponibilitatea locală și de responsabilitatea lor față de mediu. Aflați ce certificări de mediu sunt standard în zona dvs. și înlocuiți-le dacă furnizorul dvs. existent nu îndeplinește cerințele.
6) Cumpărați containere pentru reciclare și sortare a deșeurilor
După ce produceți deșeuri, reciclați-le. Cumpărați containere pentru deșeuri sortate, instruiți angajatul și motivați-l să sorteze deșeurile. Pentru început, puteți citi articolul nostru despre reciclarea hârtiei la birou, multe sfaturi din acesta pot fi folosite și pentru reciclarea altor materiale la locul de muncă.
7) Nu exagerați cu încălzirea sau aerul condiționat
Echipamentul de bază pentru controlul temperaturii în birouri ar trebui să fie un termostat. Cu ajutorul acestuia, puteți regla cu ușurință temperatura din camere cu zecimi de grad și astfel puteți preveni pierderile de energie inutile.
8) Lăsați soarele să strălucească în locul iluminării artificiale
Unde soarele nu intră pe geam, intră doctorul pe ușă. Oamenii care lucrează în birourile cu posibilitaea de a fi iluminați de soare sunt mai fericiți, mai productivi și mai relaxați, deoarece dorm în medie cu 46 de minute mai mult noaptea decât cei care lucrează în spații fără ferestre. În timpul zilei, da-ți la o parte jaluzelele și folosiți lumina zilei pentru a ilumina.
9) Treceți la iluminarea cu LED-uri
Iluminatul modern este ideal, poate regla intensitatea și culoarea luminii în funcție de ora din zi, de vreme și de nevoile actuale. Înlocuirea becurilor „economice” cu becuri cu LED este o investiție mult mai mică.
10) Educați angajații și colegii, și motivați-i!
Cu toate acestea, cea mai mare provocare nu este introducerea unor noi măsuri, ci motivarea angajaților să le respecte. Educați-i, organizați ateliere ecologice, includeți beneficii ecologice pentru angajați în ofertă, lăsați întreaga cultură corporativă să crească prin gândire ecologică și permiteți tuturor să se implice și să pună mâna pe treabă.
Articole similare
Hârtia la birou: cum să reducem consumul de hârtie și să o reciclăm în mod corespunzător
Sunt aceste grămezi de hârtie într-adevăr în pubelele birourilor noastre deșeuri inutilizabile? Există oportunități de a profita la maximum de această resursă naturală valoroasă? Dacă luați în considerare întrebări similare, puteți aprecia următorul articol privind reciclarea hârtiei la birou.
Articolul complet »Cum selectez o imprimantă pentru biroul meu?
Au trecut aproape 580 de ani de când Johannes Gutenberg a adus omenirii invenția sa revoluționară, presa de carte. Descoperirea, care a schimbat fără precedent trecutul lumii, a contribuit la diseminarea liberă a informațiilor și a contribuit la dezvoltarea generală a educației. Acestea îndeplinesc una dintre funcțiile originale ale tiparului de carte al imprimantei de astăzi. Imprimantele fiabile au devenit o necesitate absolută pentru companii, instituții de stat, magazine, întreprinderi mici și mijlocii. Imprimarea facturilor, documentelor, comenzilor, plăților - toate acestea trebuie să fie gestionate de imprimanta de birou corectă. Și vă vom sfătui să-l alegeți pe cel mai bun.. Imprimantele fiabile au devenit o necesitate absolută pentru companii, instituții de stat, magazine, întreprinderi mici și mijlocii. Imprimarea facturilor, documentelor, comenzilor, plăților - toate acestea trebuie să fie gestionate de imprimanta de birou corectă. Și vă vom sfătui să-l alegeți pe cel mai bun.
Articolul complet »