Promovarea tipărită își are locul ei și în era digitală

25. 5. 2022

Antreprenorii, marile companii și clienții au intrat în mediul virtual, iar tranzacțiile online au început să crească, mai ales în timpul pandemiei. Chiar dacă magazinul și reclama online funcționează bine, nu ar trebui să uitați de tehnicile vechi offline și să neglijați reclama tipărită. Nu toată lumea este suficient de pricepută la tehnologie și mulți oameni preferă în continuare forma pe hârtie. Știți ce preferă clienții voștri și cum vă ajută printurile la construirea brandului?

Cuprins:

  • Imprimare
  • Reclamă exterioară
  • Cărți de vizită
  • Pliante
  • Există mai multe tipuri de media și formate publicitare și fiecare dintre acestea vizează un grup diferit de clienți (și, de asemenea, un buget diferit). Dacă vă adresați strict milenialilor, s-ar putea să vă puteți descurca doar cu site-uri web și social media. Dacă doriți să ajungeți la un grup demografic mai larg (în special la persoanele de vârstă mijlocie și mai în vârstă), s-ar putea să pierdeți o mulțime de potențiali clienți. Să aruncăm o privire la materialele imprimate între care puteți alege.

    Imprimare

    Deși se părea că odată cu apariția articolelor pe internet și a știrilor instantanee, nimeni nu va mai privi în ziarele tipărite, dar acestea nu își iau încă adio de la noi. Ziarele tipărite se bucură încă de un număr considerabil de cititori, în special în rândul generației mai în vârstă. Acestea au avantajul că cititorii nu sunt distrași de reclame intermitente și insistente, astfel că acordă mai multă atenție conținutului. Cu toate acestea, rețineți că publicitatea în ziare poate fi destul de costisitoare și, pe lângă clienții potențiali, veți plăti și pentru un număr mare de cititori care probabil nu vor cumpăra niciodată de la dumneavoastră.

    Veți putea lucra mai bine cu reviste care sunt definite tematic, iar cititorii acestora reprezintă un cerc mai restrâns de clienți. În plus, vor avea o calitate mai bună a imprimării, ceea ce este mai avantajos dacă, de exemplu, ai un produs fotogenic.

    În loc să investiți în publicații tipărite consacrate, puteți să vă înființați propria revistă. Nu trebuie să publicați articole doar pentru clienții dumneavoastră, ci, de exemplu, o revistă de companie pentru angajații dumneavoastră. Prin intermediul acestuia, vă puteți informa angajații despre evenimente și schimbări importante sau îi puteți educa pe aceștia cu privire la subiecte necesare. În acest fel, vor fi mereu la curent și în top!

    istock-691796820.jpg

    Reclamă exterioară

    Reclama exterioară este o modalitate excelentă de a contribui la creșterea notorietății brandului într-un mod neintruziv. Avantajul publicității exterioare este că nu poate fi oprită. Oamenii vor trece zilnic pe lângă ea în autobuz, la serviciu sau la magazin, iar mesajul său se va întipări treptat în mintea lor. Puteți imprima posterul aproape oriunde. 
    Puteți închiria, spre exemplu:

    • Suprafețe mari - de exemplu, o parte a peretelui unei case nelocuite, un ecran LCD mare, un panou publicitar etc.
    • Spații exterioare pe străzi cum ar fi o bancă, un stâlp, un panou de afișaj, un pod, o mașină și multe altele.
    • Zonele din locurile în care se află în mod regulat un număr mare de persoane - de exemplu, mijloace de transport, cabinet medical, terenuri de sport, birouri, restaurante, centre comerciale.
    istock-1036904778.jpg

    Cărți de vizită

    Cărțile de vizită sunt o alegere excelentă dacă comunicați frecvent cu clienții sau dacă vă întâlniți cu potențiali clienți. Nu uitați că o carte de vizită nu este un pliant. Acest lucru înseamnă că nu este menit să vă facă publicitate, ci să servească drept contact în cazul în care clientul (potențial) știe deja despre dumneavoastră. Datorită cărții de vizită, aceștia nu vor uita de dumneavoastră și vor ști unde să vă caute atunci când se vor hotărî în cele din urmă să apeleze la serviciile sau produsele dumneavoastră.

    În plus, puteți imprima cărți de vizită frumoase pe imprimanta de la birou. Tipăriți cărțile de vizită color cu imagini complexe pe o imprimantă cu jet de cerneală, care vă va oferi o calitate mai bună a imprimării color; pentru orice altceva, este suficientă o imprimantă laser. Folosiți un editor special pentru a pregăti designul sau mergeți direct la Microsoft Office. Word vă va oferi șabloane de bază, simple, pentru crearea și tipărirea cărților de vizită, astfel încât va face cea mai grea muncă în locul Dvs.

    Sfaturi de bază pentru crearea cărților de vizită:

    • Alegeți o hârtie adecvată. Hârtia mai groasă este mai potrivită pentru cărțile de vizită. Acest lucru depinde de imprimanta D-voastră, așa că verificați mai întâi dacă imprimanta D-voastră o poate prelucra.
    • Mai puțin înseamnă mai mult. Nu exagerați cu designul. Optați pentru un aspect mai simplu și linii curate, altfel cartea de vizită poate părea kitsch.
    • Gândiți-vă la font. Alegeți un font și o dimensiune a fontului care este ușor de citit și care se potrivește cu designul general al cărții de vizită.
    • Nu exagerați cu informațiile. Pe cartea de vizită trebuie doar numele și funcția D-voastră, numele sau logo-ul companiei D-voastră și datele de contact (telefon, e-mail, site web, conturi de social media). Alternativ, puteți face acest lucru și mai ușor cu un cod QR care va direcționa clienții direct către profilul dvs. după scanarea acestuia.

    Sfat: Doriți să adăugați un plus de eleganță cărților dvs. de vizită? Folosiți un laminator! Datorită laminării, cărțile de vizită nu se vor mai încreți în buzunare. Vor arăta bine chiar și după câteva luni în portofelul vostru și îți vor păstra reputația curată și imaculată pe termen lung. Dacă nu știți cum să o faceți, citiți cum să plastifiați hârtia și alegeți un laminator.

    Pliante

    Ați putea spune că pliantele sunt bune pentru a răsfoi ofertele din supermarketuri și magazinele pentru hobby. Adevărul este că și ele vă pot fi de folos. Tipărirea de pliante este o afacere relativ ieftină. Tipul și calitatea hârtiei, dimensiunea și conținutul acestora pot fi adaptate cu ușurință la bugetul companiei dumneavoastră. Cele mai ieftine vor fi pliantele mici, alb-negru, de dimensiuni A6. Dar dacă doriți să vă adresați unor clienți mai înstăriți, ar trebui să optați pentru materiale de calitate superioară.

    Dacă adăugați și mai multă valoare mesajului dumneavoastră, cum ar fi cuvinte încrucișate sau un alt mini-joc, un card de fidelitate, o rețetă de gulaș, un concurs sau un cod de reducere, fluturașul dumneavoastră nu va ajunge imediat în primul coș de gunoi. În plus, pliantele au avantajul că, la fel ca și cărțile de vizită, le puteți tipări cu ușurință la birou, la imprimantă.

    Sunteți confuz și nu știți care variantă de pliant este mai bună? Încercați să concepeți două tipuri de pliante și să vedeți care dintre ele va avea un impact mai mare (de exemplu, prin introducerea unui cod de reducere sau a unui link diferit pe fiecare dintre ele). Doriți să economisiți costurile de imprimare și să imprimați în alb-negru, dar să adăugați ceva în plus la pliantele D-voastră? Imprimați pe hârtie color!

    De asemenea, puteți trimite pliante, newsletter și alte broșuri ale companiei către clienții dumneavoastră prin poștă. Spre deosebire de newsletter prin e-mail, puteți fi sigur că nu vor ajunge în spam, ci direct în cutiuța poștală a destinatarului. Dacă doriți să atrageți noi clienți, ar fi bine să investiți în grafică atrăgătoare și în tipărituri de înaltă calitate.