Adaptor USB D-Link DWM-222 4G LTE

MARATONUL
- 5%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Adaptor USB D-Link DWM-222 4G LTE
Numărul comenzii
AG474742
OEM
DWM-222
Producator
D-Link
Puncte de loialitate: 20
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc > 20 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

425,23 Lei

405,05 Lei

340,38 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 404,39 Lei
In stoc > 20 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

405,05 Lei

425,23 Lei

340,38 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Slot pentru cartela SIM încorporat 4G LTE cu viteze de descărcare de până la 150 Mbps Port USB 2.0 Slot pentru carduri MicroSD pentru extinderea spațiului de stocare Compatibil cu Windows XP/Vista/7/8/10 și Mac OS X 10.5 sau mai târziu Adaptorul USB DWM-222 4G LTE este un modem portabil de călătorie care vă permite să vă conectați la internet oriunde v-ați afla1. Vitezele rapide de transfer de date atât în direcția uplink, cât și în direcția downlink, precum și latența redusă, vă oferă performanțe ridicate și o conexiune rapidă atunci când sunteți în mișcare. Acest adaptor de mici dimensiuni vă oferă acces la Internet de mare viteză oriunde vă aflați. Cu tehnologia 4G LTE ultrarapidă, puteți atinge viteze de până la 150 Mbps pe downlink și până la 50 Mbps pe uplink1. Astfel, conexiunea dvs. nu trebuie să fie lentă atunci când sunteți în mișcare. Este suficient să conectați adaptorul USB 4G LTE la computerul dvs. pentru a accesa internetul oriunde aveți un semnal LTE (compatibil cu protocoalele de date HSPA, GSM, GPRS sau EDGE). DWM-222 are, de asemenea, o antenă integrată pentru o conexiune constantă și fiabilă. Adaptorul DWM-222 este un modem "plug and play "2 cu drivere încorporate direct în modem, ceea ce face ca instalarea să fie rapidă și ușoară. Poate fi utilizat cu un laptop sau netbook fără unitate de CD-ROM; este suficient să-l conectați la un port USB și driverele se vor instala automat, făcând modemul să funcționeze imediat. Adaptorul USB DWM-222 4G LTE este suficient de mic și subțire pentru a putea fi luat oriunde în buzunar sau în poșetă. Dispune de un cititor de carduri microSD pentru stocare opțională detașabilă (până la 32 GB), permițându-vă să vă păstrați fișierele și contactele la îndemână. Fără a avea nevoie de baterii, cabluri sau hardware suplimentar, puteți lua cu adevărat acest modem cu dvs. oriunde.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.