TP-Link Archer AX12 - AX1500 WiFi 6 router , 3 x GLAN, 1x GWAN, 2.4/5GHz , WPA3, MU-MIMO, Beamforming
234,89 Lei
197,39 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Router TP-Link Archer AX12 - AX1500 WiFi 6
Produs EAN: 4895252500875
Conexiune rapidă și stabilă
Cu interfața AX1500 WiFi 6, veți obține o conexiune la internet rapidă și de înaltă calitate.
Rețea cu bandă dublă
Routerul oferă o rețea dual-band cu viteze de până la 1201 Mbps la 5 GHz și 300 Mbps la 2,4 GHz.
Conexiune universală
Conectați la el computere, televizoare inteligente, console de jocuri și alte dispozitive.
Acces Gigabit
Veți beneficia de acces la internet în bandă largă gigabit.
Tehnologia de formare a fasciculului
Oferă o acoperire puternică și fiabilă a semnalului WiFi datorită celor 4 antene externe puternice.
Securitate cu WPA3
WPA3 îmbunătățește securitatea rețelelor personale și protejează împotriva atacurilor.
Tehnologii OFDMA și MU-MIMO
Routerul poate lucra cu un număr mai mare de dispozitive fără a întârzia transmisiunile de date.
Configurare și gestionare ușoară
Cu ajutorul aplicației Tether și a interfeței web avansate TP-Link, vă puteți configura routerul în câteva minute.
Compatibilitate retroactivă și consum redus de energie
Routerul este compatibil cu standardele 802.11 și cu dispozitivele WiFi anterioare și reduce consumul de energie.
Specificații
- Brand: TP-Link
- Model: Archer AX12
- Scop: router
- Standarde: IEEE 802.11ax/ac/n/a 5 GHz, IEEE 802.11n/b/g 2.4 GHz
- Viteză WiFi: AX1500, 5 GHz: 1201 Mbps (802.11ax), 2,4 GHz: 300 Mbps (802.11n)
- Raza de acțiune WiFi: formare de fascicule, 4x antenă fixă și de înaltă performanță
- Capacitate WiFi: Dual-Band (2 benzi), OFDMA, Airtime Fairness, 4 Streams
- Moduri de funcționare: Mod Router, Mod Access Point
Hardware
- Porturi Ethernet: 1x port WAN Gigabit, 3x port LAN Gigabit
- Butoane: WPS, Reset
- Alimentare: 12 V = 1 A
Securitate
- Criptare WiFI: criptare WPA2-PSK, WPA2-PSK/WPA-PSK, WPA3-Personal, WPA3-Personal/WPA2-PSK, WPA2-Enterprise, WPA/WPA2-Enterprise
- Securitatea rețelei: SPI Firewall, control acces, IP & MAC Binding, Application Layer Gateway
- Rețea pentru oaspeți: 1x rețea pentru oaspeți de 5 GHz, 1x rețea pentru oaspeți de 2,4 GHz
- Server VPN: OpenVPN, PPTP
Software
- Protocoale: IPv4, IPv6
- Controlul parental: Filtrare URL, controale de timp
- Tipuri de WAN: IP dinamic, IP static, PPPoE/PPTP (acces dublu)/L2TP (acces dublu)
- Calitatea serviciului: QoS în funcție de dispozitiv
- Serviciul cloud: Actualizare automată a firmware-ului, actualizare firmware OTA, TP-Link ID, DDNS
- Redirecționarea NAT: Port Fowarding, Port Triggering, DMZ, UPnP
- IPTV: IGMP Proxy, IGMP Snooping, Bridge, Tag VLAN
- DHCP: rezervări de adrese, lista clienților DHCP, serverul
- DDNS: TP-Link, NO-IP, DynDNS
- Management: Aplicație Tether, pagină web
Cerințe de sistem
- Microsoft Windows 98SE/NT/2000/XP/Vista™/7/8/8.1/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX sau Linux
- Internet Explorer 11, Firefox 12.0, Chrome 20.0, Safari 4.0 sau un alt browser compatibil Java
- Modem prin cablu sau DSL
- Abonament ISP (pentru acces la internet)
Performanță de transmisie WiFi
CE:
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.