Yealink SIP-T53 IP. Tel., PoE, 3,7 bar. LCD, 8 prog. Tl

Foto ilustrativa

Yealink SIP-T53 IP. Tel., PoE, 3,7 bar. LCD, 8 prog. Tl
Numărul comenzii
AH55450667
OEM
PV274498
Producator
YEALINK
Puncte de loialitate: 194
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Telefonul este conceput pentru managerii mai puțin pretențioși care au nevoie de calitate, operare simplă și rapidă a telefonului IP. Afișaj poziționabil alb-negru de 7". Port Ethernet gigabit dublu Tehnologie HD Voice cu Yealink Acoustic Shield Port UBS pentru înregistrarea apelurilor Yealink T53 este conceput pentru toți utilizatorii care trebuie să comunice zilnic cu echipa lor, cu partenerii de afaceri sau cu clienții. Telefonul oferă funcții avansate de telefonie, streaming audio HD și o mare flexibilitate. Telefoanele oferă companiilor de toate dimensiunile o soluție unică, de înaltă calitate și de viitor, care sporește eficiența comunicării și a colaborării, la un preț foarte accesibil. Telefonul are un design elegant, un ecran mare cu iluminare din spate și o rezoluție ridicată. Ecranul complet reglabil răspunde apoi nevoilor de vizualizare a ecranului din diferite unghiuri sau în diferite condiții de iluminare. Calitatea excelentă a sunetului este asigurată de tehnologia Yealink Acoustic Shield, care utilizează mai multe microfoane pentru a crea un "scut" virtual între difuzor și sursa externă de sunet. Atunci când această funcție este activată, sunetele din exterior sunt blocate sau atenuate, astfel încât să puteți fi auzit clar și limpede de cealaltă parte. Acest lucru îl face un candidat ideal pentru spațiile de lucru aglomerate și zgomotoase, cum ar fi centrele de apeluri și mediile de birouri. Un bonus interesant al acestui telefon este capacitatea de a partaja instantaneu conținutul cu cealaltă parte. Această funcționalitate permite o discuție rapidă și accelerează luarea deciziilor. Telefonul este compatibil cu telefoanele fără fir DECT prin intermediul dongle-ului Yealink DD10K. Puteți comuta fără probleme apelurile între telefonul dvs. de birou și un telefon fără fir bazat pe DECT. De asemenea, puteți conecta la telefon un modul de expansiune Yealink EXP50. Interfață USB 2.0 Interfețe de date Ethernet, WiFi, Bluetooth, USB Servicii de rețea IP fix, DHCP, PPPoE NAT Da QoS 802.1p/q, DSCP Afișaj - Tip Alb-negru Afișaj - dimensiune 3,7 Standarde VoIP SIP Număr de conturi SIP 12 Mâini libere Da Reglarea volumului soneriei și al apelurilor Da Afișarea datei și a orei Da Redirecționare apeluri, așteptare, transfer Apel în așteptare (CW) Da Web, gestionarea telefonului Urmărire de diagnosticare, syslog

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.