Xiaomi Redmi 12 5G albastru/6.79´´90HZ/FullHD /2GHz OC/4GB/128GB/SD/2xSIM/50 2MPx/5000mAh

- 13%

Foto ilustrativa

Xiaomi Redmi 12 5G albastru/6.79´´90HZ/FullHD /2GHz OC/4GB/128GB/SD/2xSIM/50 2MPx/5000mAh
Numărul comenzii
AG470457
OEM
48250
Producator
Xiaomi
Puncte de loialitate: 42
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

980,73 Lei

857,53 Lei

720,61 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 841,62 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

857,53 Lei

980,73 Lei

720,61 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Conectivitate 5G și performanță excepțională Alimentat de platforma mobilă Snapdragon® 4 Gen 2, Redmi 12 5G oferă un procesor de 4 nm la nivel de vârf cu o performanță de 2 nuclee și 6 nuclee tactate până la 2,2 GHz și 2,0 GHz. Această combinație puternică oferă o performanță fără compromisuri performanță și conectivitate 5G fără cusur. În plus, telefonul are 8 256 GB de memorie RAM extinsă și 1 TB de expansiune a spațiului de stocare lansări fluide ale aplicațiilor și mai multă stocare pentru conținutul tău preferat. Afișaj și design uimitor Redmi 12 5G se mândrește cu un design premium cu spate din sticlă și un profil subțire de doar 8,17 mm2, oferind o senzație excepțională care îl diferențiază de alte dispozitive din gama sa de preț. Cu o rezoluție de 2460x1080 și suport AdaptiveSync de 90Hz și o dimensiune ecranului FHD DotDisplay de 6,79" oferă o experiență vizuală captivantă pentru toate nevoile tale de gaming și vizionare. Redmi 12 5G dispune, de asemenea, de certificare SGS Low Blue Light, iar cel mai recent Read Mode 3.0 utilizează tehnologia de ajustare a culorilor pentru a reduce oboseala ochilor.4 Redmi 12 5G vine cu în culorile Midnight Black, Sky Blue și Polar Silver. Capturați fiecare moment prețios Redmi 12 5G dispune de un sistem de cameră duală care vine cu popularul design al camerei deco infinity. Camera principală de 50 MP permite capturarea imaginilor cu detalii clare, în timp ce o cameră de adâncime dedicată de 2 MP ridică autenticitatea. De asemenea, vă puteți bucura de fotografierea în HDR, modul noapte sau modul portret și puteți înregistra videoclipuri ca un profesionist. Aveți grijă de viața dvs. de zi cu zi Redmi 12 5G te acoperă cu o baterie puternică de 5.000 mAh și un port de încărcare rapidă Type-C6 de 18W care îți permite să rămâi conectat pe tot parcursul zilei. Deblocarea telefonului este rapidă, ușoară și sigură datorită scanerului de amprente lateral. De asemenea, telefonul suportă NFC7 și poate acționa ca o telecomandă IR pentru dispozitivele tale de acasă. Specificații: Performanță: - Platforma mobilă Snapdragon® 4 Gen 2 - Tehnologie de procesare pe 4nm - 2 nuclee puternice, până la 2,2 GHz - 6 nuclee, până la 2 GHz - LPDDR4X UFS 2.2 - 4 GB 128 GB, 8 GB 128 GB, 8 GB 256 GB - Suportă spațiu de stocare extensibil de până la 1 TB1 - MIUI 14 bazat pe Android 13 Design: - Dimensiuni: 168,60 mm x 76,28 mm x 8,17 mm2 - Greutate: 199 g2 - Culori: Midnight Black, Sky Blue, Polar Silver - Design premium cu spate din sticlă - Rezistență la praf și stropire IP533 - Design cu cameră foto infinită Afișaj: - FHD DotDisplay de 6,79". - 2460 x 1080, 396 ppi - Rata de reîmprospătare AdaptiveSync de 90 Hz - Luminozitate: până la 550 nits (HBM) - Certificare SGS pentru lumină albastră redusă4 - Raport de contrast de 1500:1 - NTSC 70% (tip) Camera din spate: - Cameră principală de 50MP - f/1,8 - 4-in-1 pixel binning - Cameră de adâncime de 2MP - f/2,4 - Dimensiunea pixelilor de 1,75µm - Înregistrare video - 1080P 1920x1080 30 de cadre pe secundă - 720P 1280x720 30 de cadre pe secundă Camera frontală: - Cameră selfie de 5 MP - f/2,2 - Înregistrare video: - 1080P 1920x1080 30 de cadre pe secundă - 720P 1280x720 30 de cadre pe secundă Baterie și încărcare: - Baterie de 5000 mAh (tip)5 - Încărcare rapidă de 18 W6 - USB tip C Conectivitate: - SIM1 hibrid (SIM sau microSD) - Benzi - 2G: GSM: 2/3/5/8 - 3G: WCDMA: 1/2/4/5/5/8/6/19 - 4G: LTE FDD: 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/26/28/32/66 - 4G: LTE TDD: 38/40/41 - 5G: SA/NSA: n1/3/5/5/7/8/8/20/28/28/38/40/41/66/77/78 - Bluetooth 5.0 - Wi-Fi: 2,4 GHz | 5 GHz Altele: - Scanner de amprente lateral - Suportă radio FM (cu căști) - Mufa pentru căști de 3,5 mm - Suportă NFC7

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.