Xiaomi 11 Lite 5G NE 6GB / 128GB Truffle Black
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Du-ți videoclipurile la nivelul următor cu efecte speciale de film.
Time Stop, Magic Zoom, Night Time Lapse, Freeze Frame Video, Slow Shutter și multe altele. Datorită acestor efecte video, vei deveni un director profesionist al experiențelor tale.
Surprinde frumusețea în întuneric.
Rămâneți creativ chiar și în întuneric cu modul noapte.
Profită de toate beneficiile vitezei 5G
Rămâneți conectat la lume instantaneu și rămâneți mereu în fața tendințelor cu viteza 5G.
Qualcomm Snapdragon™ 778G
Datorită procesorului Qualcomm Snapdragon ™ 778G, vei fi gata să faci față oricărei provocări la viteză maximă.
Toată puterea necesară în buzunar
Bateria de 4250 mAh vă oferă 104 ore de redare video și încărcare rapidă de 33 W - nu mai trebuie să vă faceți griji că pierdeți nimic.
Fără compromisuri în funcțiile importante
Difuzoare duble, senzor de amprentă cu arc, NFC multifuncțional, tehnologie heatpipe. Cu acest telefon nu vei ramane in urma, ci dimpotriva!
Specificatii tehnice:
- Ecran: 6,55 "AMOLED DotDisplay
- Rezoluția afișajului: 2400 x 1080, 402 PPI
- Procesor: Qualcomm Snapdragon™ 778G
- Număr de nuclee: 8
- Cip grafic GPU: GPU Qualcomm Adreno ™ 642L
- Sistem de operare: MIUI 12.5, Android 11
- RAM: 6 GB
- Memorie interna: 128 GB
- Camera spate: 64MP + 8MP + 5MP
- Camera frontala: 20MP
- Flash: Da
- Bluetooth: v5.2
- Wi-Fi: Da (Wi-Fi 6, Wi-Fi 5, Wi-Fi 4 și 802.11a/b/g)
- Versiune USB: tip C
- Sistem de poziționare: GPS, Glonass, Beidou
- Tip card dual SIM / SIM: Da (microSD)
- 4G: Da
- 5G: Da
- Capacitate baterie: 4250mAh
- Senzori: Senzor de proximitate Senzor de lumină ambientală Accelerometru Giroscop Busolă electronică Motor liniar Blaster IR
- Inaltime: 160,53 mm
- Latime: 75,73 mm
- Adâncime: 6,81 mm
- Greutate: 158 g
- Continut pachet: Adaptor Cablu USB tip C Instrument de evacuare SIM Adaptor pentru căști de tip C de 3,5 mm Carcasă protectoare Ghid rapid | Card de garantie Informații sigure
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.