Xbox One/Series X Farming Simulator 22: Platinum Edition

- 19%

Foto ilustrativa

Xbox One/Series X Farming Simulator 22: Platinum Edition
Numărul comenzii
31076891
OEM
0007589
Producator
NoName
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Data lansării: 15.11.20022

Cel mai mare simulator agricol de până acum!

În Farming Simulator 22 Platinum Edition, vă puteți ocupa de agricultură, silvicultură și creșterea animalelor într-una din cele patru regiuni europene și americane. Aveți la dispoziție peste 500 de vehicule și utilaje reale de la peste 100 de producători agricoli renumiți din întreaga lume.

În Farming Simulator 22 vă așteaptă o serie de noi mecanisme de joc: ciclurile sezoniere vă forțează să planificați din timp și să vă adaptați la condițiile meteorologice schimbătoare. Noile culturi, cum ar fi strugurii și măslinele, necesită o muncă precisă cu utilaje specializate în benzi înguste, în timp ce diferite lanțuri de producție vă permit să construiți un imperiu agricol.

Expansiunea Platinum aduce și mai mult conținut!

Pe lângă jocul de bază extins, ediția Platinum Edition include noua expansiune Platinum Expansion, care adaugă Silverrun Forest, o nouă hartă inspirată din nord-vestul Americii de Nord, cu un peisaj dens împădurit și noi oportunități. Pregătește-ți markerii de copaci și pornește în noi misiuni forestiere sau chiar construiește o navă în șantierul naval - Pădurea Silverrun oferă o mulțime de locații interesante și lanțuri de producție care evoluează pe măsură ce proviziile tale de lemn cresc.

Așteptați cu nerăbdare o selecție excelentă de utilaje noi de la renumitul producător suedez Volvo, care își face debutul în seria Farming Simulator, și extindeți-vă flota cu mai multe utilaje de la John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller, IMPEX și multe altele. Extinderea include peste 40 de vehicule și utilaje reale care îți vor îmbogăți și extinde opțiunile de agricultură și silvicultură, indiferent dacă te ocupi de agricultura virtuală singur sau cu prietenii în multiplayer.

  • Mai mult de 100 de mărci reale, acum și Volvo și multe altele!
  • Peste 500 de vehicule și mașini reale
  • Include jocul de bază și Platinum Expansion
  • 4 regiuni europene și americane diverse
  • Un număr mare de culturi, animale și copaci
  • Provocări sezoniere, lanțuri de producție, marcarea copacilor și multe altele!
  • Jocul multiplayer compatibil Crossplay permite o agricultură cooperativă
  • ModHub cu conținut gratuit din partea comunității

Jocul conține subtitrări în limba cehă.

Parametrii

Vrsta robe
Pentru echipamente
Joc
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.