5 x Aruba Instant On 1960 48G (40p Class4, 8p Class6 PoE) 2XGT 2SFP 600W Switch (pachet de 5)
21 394,90 Lei
19 262,74 Lei
16 187,18 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Comutator Aruba Instant On 1960 48G (pachet de 5)
Specificații tehnice
Porturi și sloturi I/O:
- 12 porturi RJ-45 autosensing 100/1000/10GBASE-T 100/1000/10GBASE-T
- 4 porturi SFP 10GbE
Dimensiuni: 350,5 (d) x 442,5 (l) x 43,95 (h) mm
Greutate: 4,3 kg (9,6 lb)
CPU: Un singur nucleu ARMv7 Cortex-A9 @2Ghz
Latență:
- Latență 100 Mb: < 7,4 uSec
- Latență 1000 Mb: < 4,2 uSec
- 10000 Mb Latență: < 1.1 uSec
Debit: 238 Mpps
Capacitate: 320 Gbps
Fiabilitatea și condițiile de funcționare
MTBF: 88,8 ani
Temperatura de funcționare: 0-40°C, 0-10.000 ft
Umiditate de funcționare: 15% până la 95% la 40°C (104°F) fără condensare
Temperatură de depozitare: -40°C până la 70°C (-40°F până la 158°F) până la 15000 ft
Umiditate de depozitare: 15% până la 90% la 65°C (149°F) fără condensare
Altitudine: până la 10.000 ft (3 km)
Caracteristici electrice
Frecvență: 50Hz/60Hz
Tensiune AC: 100-127VAC / 200-240VAC
Curent: 1.3A/0.4A
Putere maximă: 100-127V: 130W 200-220V: 160W
Putere în gol: 100-127V: 60W 200-220V: 80W
Alimentare: internă
Siguranță și emisii
Standarde de siguranță EN/IEC 60950-1:2006 A11:2009 A1:2010 A12:2011 A2:2013, EN/IEC 62368-1, 2nd. 6236823-623-623-6, 2nd & 3rd. Ed., UL 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed., CAN/CSA C22.2 Nr. 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed., EN/CEI 60825-1:2014 Clasa 1
Standarde de emisie EN 55032:2015/CISPR 32, Clasa A, FCC CFR 47 Partea 15: 2018 Clasa A, ICES-003 Clasa A, VCCI Clasa A, CNS 13438 Clasa A, CN 32 Clasa A, AS/NZS CISPR 32 Clasa A
Gestionarea și asamblarea echipamentelor
Gestionarea dispozitivelor: Aruba Instant On Cloud; browser web; SNMP Manager
Montaj:
- Montare în rack sau dulap de telecomunicații EIA standard de 19". Kit rack cu 2 posturi inclus.
- Suport pentru montarea pe masă.
- Suport pentru montare pe perete cu porturi orientate în sus sau în jos.
- Suport pentru montarea sub birou cu ajutorul suporturilor incluse.
Transceivere
Modele de transceivere acceptate:
- Emițător-receptor-receptor Aruba 1G SFP LC SX 500m MMF (J4858D)
- Emițător-receptor de emisie-recepție SMF Aruba 1G SFP LC LX 10km (J4859D)
- Transceiver Aruba 1G SFP RJ45 T 100m Cat5e (J8177D)
- Emițător-receptor-receptor Aruba 10G SFP LC SR 300m MMF (J9150D)
- Emițător-receptor-receptor Aruba 10G SFP LC LR 10km SMF (J9151E)
- Aruba 10G SFP la SFP 1 m DAC (J9281D)
- Aruba 10G SFP la SFP 3m DAC (J9283D)
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.