2-Power 250 G5 Baterie laptop cu 4 celule 14,8V 2600mAh

MARATONUL
- 47%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

2-Power 250 G5 Baterie laptop cu 4 celule 14,8V 2600mAh
Numărul comenzii
AG981563
OEM
CBI3566A
Producator
2-Power
Puncte de loialitate: 8
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 4 bucăți, livrare Miercuri

331,86 Lei

175,24 Lei

147,26 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 175,08 Lei
In stoc 4 bucăți, livrare Miercuri

175,24 Lei

331,86 Lei

147,26 Lei fără TVA

Descriere și parametri

1 an garanție Funcția Baterie pentru laptopuri , Baterie de rețea pentru laptopuri Compoziția chimică a bateriei Litiu-ion , Baterie reîncărcabilă de înaltă performanță de tip nou. 4 celule Durată de funcționare scurtă Tensiune 14,8 V Capacitate 2600 mAh Greutate 213 g Dimensiuni 274 mm x 35 mm x 21 mm Formă neregulată Culoare Negru Producător Acesta este un produs original 2-Power Înlocuiește: 807611-131 807611-141 807611-421 807611-831 807612-131 807612-141 807612-42 807612-421 807612-831 807956-001 807957-001 HS03 HS03031 HS03031-CL HS04 HS04041 HS04041-CL HSO3 HSO4 HSTNN-1B7B HSTNNNN-DB71 HSTNNNN-DB7I HSTNNNN-DB7J HSTNNNN-IB7B HSTNN-LB6U HSTNN-LB6V HSTNNNN-PB6S HSTNNNN-PB6T M2Q95AA M2Q95AA#ABA N2L85AA TPN-1119 TPN-1120 TPN-C125 TPN-C126 TPN-I11 TPN-I119 TPN-I120 potrivit pentru: Seria Pavilion 14g Seria Pavilion 15g 14-ac104nc 14-ac105nc 15-ac002nc 15-ac003nc 15-ac004nc 15-ac008nc 15-ac015nc 15-ac021nc 15-ac030nc 15-ac031nc 15-ac032nc 15-ac033nc 15-ac034nc 15-ac102nc 15-ac105nc 15-ac111nc 15-ac117nc 15-ac118nc 15-ac132nc 15-ac133nc 15-ac137nc 15-ac143nc 15-af006nc 15-af008nc 15-af013nc 15-af014nc 15-af015nc 15-af100nc 15-af103nc 15-af104nc 15-af105nc 15-af107nc 15-af109nc 15-af110nc 15-af111nc 15-ay001nc 15-ay004nc 15-ay006nc 15-ay011nc 15-ay013nc 15-ay022nc 15-ay027nc 15-ay034nc 15-ay035nc 15-ay037nc 15-ay051nc 15-ay052nc 15-ay053nc 15-ay101nc 15-ay102nc 15-ay103nc 15-ba004nc 15-ba005nc 15-ba022nc 15-ba027nc 15-ba047nc 15-ba062nc 15-ba065nc 15-ba066nc 15-ba067nc 15-ba071nc 15-ba072nc 17-x001nc 17-x003nc 17-x009nc 17-y003nc 17-y011nc 245 G4 246 G4 250 G4 250 G5 255 G4 255 G5 256 G4

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.