VENTA LW74 WiFi AeroStyle semnal alb
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
TRAIȚI NATURAL ȘI FRUMOS
TEHNOLOGIE DE CURĂȚARE A AERULUI PREMIUM
Chiar și o invenție atât de ingenioasă precum primul purificator de aer al fondatorului Vento, Fred Hitzler, poate fi îmbunătățită dacă inginerii inteligenți sunt pasionați de munca lor.
De exemplu, tehnologia inovatoare brevetată AeroStyle permite o umidificare mai rapidă * și o reducere mai eficientă a poluanților naturali.
* Comparativ cu Original LW45 sau Comfort Plus LW45.
Fiecare pahar individual al noului panou VentWave-3D seamănă cu un model natural. La fel ca pe partea inferioară a frunzelor, mii de orificii asigură evaporarea mult mai multe molecule de apă în aceeași perioadă de timp decât pe o suprafață plană.
DISC IGIENĂ CURAT
Produsul nostru Venta Hygienedisk minimizează cerințele de curățare ale echipamentelor AeroStyle, detartrajează apa de la robinet, asigură performanțe igienice de umidificare și elimină aditivii chimici. Combinația eficientă dintre magazia de plăci 3D VentWave 3D și discul igienic este unică și patentată pentru Venta.
TIMP DE UTILIZARE
Cel puțin 4 luni de funcționare 24 de ore pe zi cu apă normală calcaroasă de la robinet. AeroStyle nostru afișează apoi informațiile de modificare pe afișaj și în aplicația Venta.
PREZENTARE GENERALĂ
Ecranul tactil clar din partea de sus a AeroStyle cu indicatoare digitale și pictograme în formă de satelit asigură o operare simplă și intuitivă. Operare cu patru viteze, modul automat și pe timp de noapte, modul standby - mereu la vedere. Umiditatea actuală din cameră este afișată în mijloc.
CONTROL SI CONTROL PRIN VENTA HOME
Îți poți controla AeroStyle direct pe dispozitiv. Controlând prin aplicația Venta de pe un smartphone (gratuit pentru Android sau iOS), puteți verifica datele de aer din cameră - oriunde v-ați afla.
SISTEM DE ILUMINARE ELEGANT
Estetica modernă a aparatului dvs. de curățat AeroStyle este subliniată de o bandă luminoasă discretă cu LED, care poate fi pornită și oprită individual, se aprinde în timpul funcționării și clipește pentru a indica un nivel scăzut al apei. Banda LED pentru lumină ambientală a modelului dvs. AeroStyle poate fi controlată cu ușurință în culoarea dorită folosind aplicația Venta disponibilă.
Specificatii tehnice
- Model: AeroStyle LW74 WiFi
- Culori: Alb semnal / Negru semnal
- Pentru dimensiunea camerelor*: Până la 90 m2
- Afișaj de stare LED: LED albastru
- Ecran tactil interactiv: Standard
- Controlul aplicației: modul WiFi / WLAN (opțional) inclusiv control individual al culorii
- Senzori de măsurare: umiditate
- Igiena apei: Standard
- Nivele de putere: 4 + automat
- Emisii de zgomot (nivelele 1-4): aproximativ 27/35/41/47 dB (A)
- Consum de energie (nivelele 1-4): 11/14/17/24 wați
- Tensiune: 220-240 V / 50-60 Hz
- Volumul de apă (max.): 9 litri
- Dimensiuni (L x L x A): 42 x 29 x 54 cm
- Greutate: 10,5 kg
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.