Vânzare Aruba 6000 12G PoE Class4 2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch

NIGHT
- 9%
SHOPPING

Foto ilustrativa

Vânzare Aruba 6000 12G PoE Class4   2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch
Vânzare Aruba 6000 12G PoE Class4   2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch
Vânzare Aruba 6000 12G PoE Class4   2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch
Numărul comenzii
3709651
OEM
R8N89A
Producator
HP Enterprise
Puncte de loialitate: 135
0 evaluări
NIGHT SHOPPINGNIGHT SHOPPINGNIGHT SHOPPING
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Vânzare Aruba 6000 12G PoE Class4 2x1GbE 2x1GSFP 139W Switch

Descriere generală

Aruba 6000 este un switch puternic cu PoE. Acesta oferă 12 porturi 10/100/1000BASE-T, 2 porturi SFP 1G și 2 porturi 1GbE.

Specificații

Switch este echipat cu un procesor dual core ARM Cortex A9 cu o frecvență de 1016 Mhz și 4 GB de memorie DDR3. Acesta oferă o capacitate de comutare de 32 Gbps și un debit de 23,8 Mpps.

Porturi și surse de alimentare

Comutatorul are 1 x port de consolă USB-C și 1 x port gazdă USB tip A. Oferă o putere PoE de până la 139 W clasa 4.

Dimensiuni și greutate

Dimensiunile comutatorului sunt 4,39 cm (înălțime) x 25,4 cm (lățime) x 25,5 cm (adâncime) și cântărește 2,78 kg.

Parametrii tehnici detaliați

Tabel de gazde IPv4 (ARP): 1.024

Tabel gazdă IPv6 (ND): 512

Rute IPv4 Unicast: 512

Rute unicast IPv6: 512

Capacitatea tabelei MAC: 8.192

Grupuri IGMP: 512

Grupuri MLD: 512

IPv4/IPv6/MAC ACL Entries (intrare): 256 / 128 / 256

Condiții de funcționare

Temperatura de funcționare: 0°C - 45°C (32°F - 113°F) până la 1,5 km (5000 ft)

Umiditate relativă: 15% până la 95% la 40°C (104°F) fără condensare

Altitudinea maximă de operare: 10000 picioare (3 km)

Altitudinea maximă neoperațională: 15000 picioare (4,6 km)

Date energetice

Frecvență: 50/60 Hz

Tensiune: 100-127 VAC / 200-240 VAC

Curent: 1,8 A / 0,9 A

Consumul de energie (230 VAC): inactiv: 16W, Putere maximă (fără PoE): 21,9W, Putere maximă (cu PoE): 170W

Siguranță și certificare

Îndeplinește standardele UL 60950-1; IEC 60950-1; EN 60950-1 și alte standarde. Emite o presiune acustică de 0 dB.

Parametrii

Număr maxim de porturi
Execuţie
Management
Numărul de porturi LAN
Comutați funcțiile
Rata baud LAN (Mbps)
Numărul de porturi PoE Out
Numărul de porturi SFP
Standarde PoE acceptate
Bugetul PoE (W)

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1917 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.