TRANSCEND StoreJet 25C3S de 2TB, 2,5", USB-C (3.1 Gen 1) Hard disk extern elegant, ultra-subțire, argintiu

- 35%

Foto ilustrativa

TRANSCEND StoreJet 25C3S de 2TB, 2,5
Numărul comenzii
AG779461
OEM
TS2TSJ25C3S
Producator
Transcend
Puncte de loialitate: 26
0 evaluări
In stoc 3 bucăți, livrare Vineri

807,19 Lei

523,16 Lei

439,63 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 521,62 Lei
In stoc 3 bucăți, livrare Vineri

523,16 Lei

807,19 Lei

439,63 Lei fără TVA

Descriere și parametri

TRANSCEND StoreJet 25C3S de 2TB, 2,5", USB-C (3.1 Gen 1) Hard disk extern elegant, ultra-subțire, argintiu - Hard disk extern portabil - Design elegant și luxos - carcasă subțire din aluminiu - Suport UASP (USB Attached SCSI Protocol) - Viteză de transfer de până la 5 Gbps - Interfață USB-C (USB 3.1 Gen1) - Dimensiune de 2,5" cu o grosime de numai 9,95 mm - greutate de numai 133 de grame - Pachetul include cabluri de la USB Type-C la USB Type-C și de la USB Type-C la Type-A StoreJet® 25C3S O notă de opulență la vârful degetelor, StoreJet 25C3S de la Transcend, ușorul StoreJet 25C3S este mai mult decât un hard disk extern - este o declarație de modă. StoreJet 25C3S dispune de interfața USB 3.1 Gen 1 și de portul USB Type-C pentru viteze de transfer de neegalat, iar sistemul de fișiere NTFS este preformatat, permițând utilizarea imediat ce este scos din cutie. Elegant Carcasa elegantă din aluminiu a fost lustruită, sablată și anodizată. Vă reflectă bunul dvs. gust, completând în același timp celelalte dispozitive tehnologice. Marginile finisate CNC și logo-ul Transcend reliefat pe carcasă vorbesc despre angajamentul dvs. față de stil și calitate. Subțire Hard disk-ul extern StoreJet 25C3S este ultra-subțire, având doar 9,95 mm, ocupând puțin spațiu în geanta sau servieta dvs. Găzduită într-un aliaj de aluminiu, unitatea cântărește doar 133 g, ceea ce o face să fie partenerul perfect de afaceri sau de călătorie. Rapid StoreJet 25C3S este echipat cu interfața USB 3.1 Gen 1 cu suport pentru UASP (USB Attached SCSI Protocol), oferind rate de transfer ultrarapide de până la 5Gbps. Cabluri tip A și tip C incluse StoreJet 25C3S este livrat atât cu un cablu USB Type-C, cât și cu un cablu de la USB Type-C la Type-A pentru a se potrivi cu desktop-urile și laptop-urile care dispun de interfața USB Type-C sau USB 3.1. Capacitate mare Deși subțire, StoreJet 25C3S oferă o capacitate de stocare de până la 2 TB, asigurându-vă că aveți suficient spațiu pentru copii de rezervă, precum și pentru stocarea imaginilor de înaltă rezoluție, a videoclipurilor 4K și a altor fișiere media! Software Transcend Elite este un software avansat de gestionare a datelor care menține fișierele importante organizate, protejate și actualizate. RecoveRx este un utilitar gratuit de recuperare a datelor care vă permite să căutați în profunzimea unui dispozitiv de stocare urme de fișiere șterse, inclusiv fotografii digitale, documente, muzică și videoclipuri. Calitate garantată Hard disk-urile externe Transcend sunt construite la cele mai înalte standarde și testate riguros, oferind calitate, performanță și fiabilitate remarcabile. Produsele Transcend au grijă atât de datele dumneavoastră, cât și vă completează bunul gust. Specificații: Dimensiuni (max.): 114,5 mm x 78,5 mm x 9,95 mm (4,51" x 3,09" x 0,39"). Greutate (max.): 133 g (4,69 oz) Culoare: argintiu Tip USB: USB de tip C la USB de tip A/USB de tip C la USB de tip C Interfață de conectare: USB 3.1 Gen 1 Capacitate de stocare: 2 TB Suport de stocare: HDD de 2,5" Temperatura de funcționare: 5°C (41°F) ~ 55°C (131°F) Tensiune de funcționare: 5V Notă Potențialul maxim al UASP poate fi atins atunci când este utilizat cu un computer gazdă compatibil UASP. Certificat : CE/FCC/BSMI Garanție : Garanție limitată de trei ani Cerințe de sistem Sistem de operare Microsoft Windows 7 Microsoft Windows 8 Microsoft Windows 10 Mac OS X 10.7 sau o versiune ulterioară Linux Kernel 2.6.31 sau o versiune ulterioară

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.