TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh

- 14%

Foto ilustrativa

TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-band Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri (1x 2.5Gbit WAN, 3x Gbit LAN, USB) HomeShield, OneMesh
Numărul comenzii
AGTPL00032
OEM
Archer AX95
Producator
TP-Link
Puncte de loialitate: 62
0 evaluări
In stoc 7 bucăți, 23.5.2024 la dumneavoastră

1 462,66 Lei

1 251,81 Lei

1 051,94 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 223,58 Lei
In stoc 7 bucăți, 23.5.2024 la dumneavoastră

1 251,81 Lei

1 462,66 Lei

1 051,94 Lei fără TVA

Descriere și parametri

TP-Link Archer Archer AX95 - AX7800 router tri-bandă Wi-Fi 6 cu 8 fluxuri

Archer AX95 este un router tri-band de înaltă calitate de la TP-Link. Cu tehnologia Wi-Fi 6, acesta atinge viteze de până la 7,8 Gbps, asigurând o navigare web, streaming și descărcare rapidă.

Gamă largă de conexiuni

Routerul dispune de 1 port WAN/LAN de 2,5 Gbps, 1 port WAN/LAN de 1 Gbps, 3 porturi Gigabit LAN și 2 porturi USB pentru flexibilitate maximă și un debit crescut.

Acoperire maximă a semnalului

Opt antene de mare câștig cu tehnologie Beamforming asigură o acoperire foarte largă.

Mai multe dispozitive conectate cu latență mai mică

Tehnologiile OFDMA și MU-MIMO direcționează fluxurile de date către mai multe dispozitive simultan.

Procesor puternic

Procesorul quad-core de 1,7 GHz asigură viteze de transfer rapide și o funcționare lină atunci când utilizați mai multe dispozitive și aplicații.

OneMesh™ și HomeShield

Conectați-vă la extensia TP-Link OneMesh pentru a crea o rețea mesh pentru o acoperire perfectă a întregii locuințe. HomeShield vă securizează rețeaua de acasă cu funcții îmbunătățite de securitate și gestionare.

Securitate sofisticată

Standardul WPA3 consolidează criptarea atât a rețelelor Wi-Fi, cât și a rețelelor de oaspeți, ducând securitatea la un nivel superior.

Parametrii tehnici

  • Caracteristici wireless: modulație maximă 1024 QAM, frecvențe wireless 2,4 5 GHz (dual band), standarde WiFi 802.11n, 802.11a, 802.11ac, 802.11b/g, 802.11ax, MU-MIMO, viteză de transmisie - 5GHz 4804 2402 Mbps, viteză de transmisie - 2,4GHz 574 Mbps, putere de transmisie 2,4GHz 20 dBm, putere de transmisie 5GHz 30 dBm, 2,4GHz MIMO 2 x 2, 5GHz MIMO 4 x 4, tip antenă fixă, număr de antene fixe 8.
  • Conectori și interfețe: viteze WAN (1) 100/1000/2500Mbps, număr de porturi USB 3.0: 1, viteză LAN (4) 10/100/1000Mbps, Gigabit LAN, număr de porturi USB 2.0: 1, USB.
  • Alimentare: alimentarea cu energie electrică de tip conector DC, alimentarea cu energie prin conector/plug 12V/3,3A.
  • Caracteristici fizice: utilizare în interior, buton de resetare, WPS, alimentare, WiFi, LED, temperatură de funcționare între 0 și 40°C, lățime 278 mm, înălțime 58 mm, adâncime 184 mm.
  • Hardware: Procesor 1,7 GHz Quad-Core CPU, frecvența CPU 1700 MHz.
  • Generalități: Tehnologia și facilitățile oferite de OneMesh.
  • Software: Suportă VPN L2TP, OpenVPN, mod de operare AP Router, Access Point, suport IPv6, adresă IP implicită 192.168.0.1, nume de utilizator și parolă implicite admin / admin.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1917 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.