TOSHIBA HDD N300 NAS 14TB, SATA III, 7200 rpm, 512MB cache, 3.5", RETAIL

- 20%

Foto ilustrativa

TOSHIBA HDD N300 NAS 14TB, SATA III, 7200 rpm, 512MB cache, 3.5", RETAIL
Numărul comenzii
31031458
OEM
HDWG51EEZSTA
Producator
Toshiba
Puncte de loialitate: 69
0 evaluări
In stoc 12 bucăți, 27.5.2024 la dumneavoastră

1 746,42 Lei

1 388,91 Lei

1 167,15 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 385,86 Lei
In stoc 12 bucăți, 27.5.2024 la dumneavoastră

1 388,91 Lei

1 746,42 Lei

1 167,15 Lei fără TVA

Descriere și parametri

hard disk NAS N300

Hard disk-ul NAS Toshiba N300 de 3,5 inchi oferă o fiabilitate ridicată pentru sistemele NAS și alte sisteme de stocare puternice. Este optimizat pentru a îndeplini cele mai înalte cerințe de fiabilitate, performanță și scalabilitate în modul 24/7. Spațiul său de depozitare de mare capacitate este potrivit atât pentru uz personal acasă, cât și pentru companiile mai mici. Discul N300 oferă o capacitate de până la 14 TB.

Proiectat pentru NAS

Toshiba, după ce a comunicat cu producătorii de sisteme NAS, a proiectat această unitate extrem de fiabilă în conformitate cu tendințele moderne și cerințele ridicate pentru stocarea și recuperarea datelor, inclusiv streaming, backup și arhivare. Unitatea acceptă, de asemenea, stocare RAID cu până la 8 hard disk, permițând stocarea fiabilă a unor volume mari de date cu posibilitatea de acces de către mai mulți utilizatori în modul 365/24.

Senzori RV integrati

Unitățile de hard disk convenționale fără senzori RV pot afecta performanța sistemului NAS prin crearea de vibrații de șoc. Modelul N300 asigură o fiabilitate ridicată datorită reducerii la minimum a efectelor vibrațiilor și tehnologiei avansate de control și detecție. Senzorii multipli și senzorii RV încorporați compensează, de asemenea, vibrațiile de rotație și elimină posibilitatea de vibrație la șoc în sistemele de configurare NAS.

Întotdeauna gata de performanță

Sistemele NAS din întreprinderile mici necesită adesea posibilitatea de a fi accesate de mai mulți utilizatori din locații diferite. Prin urmare, unitățile de disc trebuie să fie foarte rapide în transferul și înregistrarea datelor, în modul 24/7. Unitatea N300 este foarte fiabilă și gata pentru sarcini de lucru de până la 180 TB pe an, ceea ce este de până la trei ori mai mult decât hard disk-urile convenționale.

Durabilitate și fiabilitate ridicate

Utilizarea componentelor de înaltă rezistență este principalul motiv pentru care N300 este mai durabil și mai puternic decât hard disk-urile convenționale. Într-un mediu cu temperatură ambientală ridicată, optimizările sunt declanșate pentru a seta automat viteza dorită și, prin urmare, a crește performanța în condiții solicitante.

Potrivit pentru medii cu mai multe discuri

Discul N300 este o garanție a performanței și vitezei chiar și într-un mediu în care este nevoie de un număr mai mare de accese paralele la date. Acest lucru permite un cache de 256 MB sau 128 MB. Prin urmare, discul este potrivit pentru companiile mici care caută o soluție pentru a gestiona lucrările cu volume mari de date folosind sisteme RAID și NAS.

Alocarea cache optimizată

Tehnologia Toshiba Dynamic Cache, algoritmul de buffering și gestionarea bufferului asigură o alocare optimizată a buffer-ului în timpul citirii și scrierii pentru o performanță fluidă în timp real.

Construcție de calitate cu durată lungă de viață

de unități și standarde de calitate de neegalat, proiectează hard disk-uri pentru a avea performanțe excelente, capacitate mare și pentru a fi un loc sigur pentru datele dvs.
În plus, perioada de garanție extinsă de trei ani a N300 este disponibilă pentru a vă satisface maxim.

Specificatii tehnice

Specificații de bază

    • Factor de formă: 3,5 inchi
    • Interfață: SATA 6.0 Gbit/s
    • Locuri de unitate acceptate: de la 1 la 8
    • Senzori de vibrație de rotație (RV): Da
    • Format avansat (AF): Da
    • Compatibil RoHS: Da
    • Fara halogen: Da
    • Senzor de șoc: da

Performanţă

  • Viteza de rotatie: 7.200 rpm
  • Dimensiunea memoriei tampon: 256 MB
  • Viteza de transfer de date: 260 MB/s tip. (14 TB), 253 MB/s tip. (12 TB), 248 MB/s Tip. (10 TB), 241 MB/s Tip. (6 TB, 8 TB), 204 MB/s Tip. (4TB)
  • Latență medie: 4,17 ms
  • Native Command Queuing (NCQ): Acceptat

Parametrii

Format
Interfață
Dimensiunea memoriei tampon (în MB)
Tipul discului
Utilizarea discului
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.