Tenda TEG1126P-24-410W PoE AT Gigabit Switch 410W

- 11%

Foto ilustrativa

Tenda TEG1126P-24-410W PoE AT Gigabit Switch 410W
Numărul comenzii
AG967493
OEM
75011913
Producator
Tenda
Puncte de loialitate: 54
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 20.5.2024 la dumneavoastră

1 216,63 Lei

1 087,73 Lei

914,06 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 069,77 Lei
In stoc 1 bucăți, 20.5.2024 la dumneavoastră

1 087,73 Lei

1 216,63 Lei

914,06 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Tenda TEG1126P-24-410W este un comutator PoE Gigabit Ethernet cu 24 de porturi cu alimentare PoE af/at și două porturi SFP.24 de porturi 10/100/1000 Mbps sunt alimentate de PoE 802.3af/PoE 802.3at (total 370 W), pentru Uplink 2x port SFP 1000 Mbps, pentru montare în rack, mărimea comutatorului 19". Protecție împotriva supratensiunilor de 6 kV. Comutare VLAN, Prioritate, Extindere, Standart. Ambalaj metalic. Manual în cehă, slovacă și poloneză inclus. Parametrii tehnici Standarde și protocoale. Porturi: 24x 10/100/1000 Mbps RJ45 porturi cu auto-negociere și cu suport PoE IEEE802.3 at/af PoE standard. Debit total: 48 Gbps Dimensiunea tabelului de adresare MAC: 8K Mod de comutare: Store-And-Forward Ventilatoare: da, 2x Indicații LED: 24x RJ45 Link/Port Activity, 2x SFP, 1x Power, 1x PoE max. Portul 1 până la portul 24 suportă puterea standard IEEE802.3at/af (puterea maximă pentru fiecare port este de 30W), tipul de putere PoE este end-span (1245 , 3678- pereche de linii), în total 370 Watt pentru PoE Nivel de protecție la supratensiune: - pentru porturi: 6kV, - pentru alimentare: 6kV, ESD: aer: ±10kV, contact: ±8kV Tampon: 2M Rata de expediere a pachetelor: 35,7 Mpps Putere: 100 până la 240 V, AC 50/60 Hz Consum de energie: 40 W (fără sursă de alimentare PoE), 410 W (cu dispozitive PoE conectate, max. 370 W) Dimensiuni: 440 mm x 284 mm x 44 mm (L*L*P) Putere PoE maximă totală: 370 W Protecție la supratensiune: 6000V Amplasare: montare pe rack de 19", montare pe perete, desktop MTBF: 100.000 de ore . Temperatura de funcționare: 0oC ~ 45oC Umiditate: 10%-90%RH (fără condensare) Certificare FCC/CE/RoHS. Descrierea produsului Tenda TEG1126P-24-410W comută datele folosind 24 de porturi RJ45 și două sloturi SFP, 24 de porturi 10/100/1000 Mbps suportă PoE802.3af/at și sloturile SFP suportă o viteză de 1000 Mbps. Modulele SFP sunt recomandate de Signamax. Comutatorul are protecție la supratensiuni de 6kV. Suport pentru comutarea nodurilor de tip "store-and-forward". Control de flux full-duplex 802.3x, control de flux half-duplex în modul Back-Pressure. Tenda TEG1126P-24-410W este potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii, precum și pentru locuințele mai mari. Comutator Standart / Prioritate / Extindere / Mod VLAN. Tenda TEG1126P-24-410W include un comutator pentru a selecta din patru moduri: Standart / Prioritate / Extindere / Mod VLAN. Modul Standart: În acest mod, funcționează ca un switch clasic, toate porturile au auto-negociere, toate porturile comunică între ele, viteza Port1 până la Port24 10/100/1000 Mbps, viteza porturilor SFP 1000 Mbps. Modul prioritar: Port23, Port24, SFP1, SFP2 sunt setate ca porturi Uplink. Port1 până la Port8 sunt setate la o prioritate QoS foarte mare. Mod Extend. Toate porturile switch-ului comunică între ele. Modul VLAN: În acest mod, Port1 până la Port22 sunt izolate între ele, fiecare Port1 până la Port22 poate comunica doar cu porturile uplink Port23, Port24, SFP1, SFP2. Acest mod previne propagarea de difuzare mare și DHCP spoofing. Opțiuni de alimentare prin Ethernet (PoE) Alimentați porturile cu 802.3af (15,4W) și 802.3at (30W) PoE. Maxim 370 de wați în total pentru 24 de porturi PoE, utilizați pentru camere IP de interior și de exterior, puncte de acces/routere, telefoane IP etc. Max. 370 wați în total de fiecare dată Conținutul pachetului 1x Tenda TEG1126P-24-410W 1x Set de suporturi de rack "L" 1x Ghid de instalare rapidă (CZ, SK, PL, EN) 1x cablu de alimentare de 230V

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.