TechnoLine MA10050 - sistem de monitorizare - set meteorologic Technoline Mobile Alerts

Foto ilustrativa

TechnoLine MA10050 - sistem de monitorizare - set meteorologic Technoline Mobile Alerts
TechnoLine MA10050 - sistem de monitorizare - set meteorologic Technoline Mobile Alerts
TechnoLine MA10050 - sistem de monitorizare - set meteorologic Technoline Mobile Alerts
TechnoLine MA10050 - sistem de monitorizare - set meteorologic Technoline Mobile Alerts
Numărul comenzii
31031099
OEM
MA10050
Producator
Technoline
Puncte de loialitate: 49
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Setul meteorologic permite măsurarea temperaturii, umidității relative, precipitațiilor și vitezei și direcției vântului folosind senzori wireless și transmiterea datelor măsurate prin intermediul gateway-ului și prin router-ul dvs. la Internet. Puteți utiliza apoi aplicația MOBILE-ALERTS pentru a monitoriza datele măsurate pe dispozitivul mobil cu sistemul de operare iOS 7 și versiuni ulterioare sau Android 3.2 și versiuni ulterioare. Se pot adăuga senzori wireless suplimentari. când numărul maxim de senzori care pot fi înregistrați pe gateway este de 50

- puteți vedea toți senzorii wireless în prezentarea generală de pe afișajul dispozitivului dvs. mobil (dacă este utilizat mai mult de un senzor wireless)
- puteți adăuga noi senzori wireless și puteți șterge sau redenumi pe cei selectați
- înregistrarea senzorului wireless folosind un cod QR
- puteți seta alarme de temperatură pentru senzorii fără fir selectați care vă vor alerta dacă temperatura a crescut sau a scăzut la un nivel stabilit
- Culorile diferite ale casetelor de mesaje pe dispozitivul mobil pentru o mai bună orientare
- afișarea notificărilor (mesajelor), de ex. despre alarmă
- indicarea stării bateriei în senzorii wireless individuali

Gateway MA10000

- poarta are diode LED care informeaza despre functionarea acesteia
- culoare poarta alb cu antena argintie
- alimentare cu adaptor de retea 20V, 100mA (inclus)
- posibilitate de a sta sau atarna

Senzor wireless pentru măsurarea temperaturii și umidității relative MA10200

- design rezistent la apa
- afișaj care arată temperatura și umiditatea relativă alternativ după 3 secunde
- masurarea temperaturii si umiditatii relative
- Culoare alba
- alimentat de 2 baterii AA (creion, neinclus)
- posibilitate de a sta in picioare si atarna

Pluometru MA10650

- afișarea precipitațiilor în aplicație pentru ultima oră, 24 de ore, 7 zile și 30 de zile
- afișarea valorii precipitațiilor maxime din ultimele 24 de ore
- setări de alarmă pentru valorile minime și maxime ale precipitațiilor
- afișarea istoricului datelor măsurate
- Culoare alba
- alimentat de 2 baterii AA (creion, inclus)

Anemometru MA10660

- afișarea precipitațiilor în aplicație pentru ultima oră, 24 de ore, 7 zile și 30 de zile
- Istoric de stocare a datelor de 18 luni și capacitate de transfer de date pentru procesare ulterioară, gamă largă de statistici
- măsurare de 21 de ori în 7 minute
- transmiterea datelor la fiecare 7 minute, (viteza și direcția vântului, viteza medie a vântului, rafala vântului, direcția predominantă a vântului)
- măsurarea vitezei vântului de la 0 la 50 m/s (0 la 180 km/h)
- alimentat de baterii reîncărcabile încorporate și panou solar
- Culoare alba
- alimentat de 2 baterii AA (creion, inclus)

Conținutul pachetului:

1 x poarta
1 x adaptor de rețea
1 x cablu LAN
1 x senzor MA10200 pentru măsurarea temperaturii și umidității relative cu baterii (2x tip AA)
1 x pluviometru MA10650 cu baterii (2x tip AA)
1 x anemometru MA10660 cu panou solar cu baterii reîncărcabile încorporate (2x tip AAA)
piese de asamblare
4 x baterii AA (creion)
3 x card cu cod QR

Parametrii

Vrsta robe
Alimentare electrică

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.