Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37"-70", max. 50kg)

- 10%

Foto ilustrativa

Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Suport de plafon MANHATTAN TV, pivotant (0-25°/360°, 37
Numărul comenzii
3439974
OEM
462204
Producator
Manhattan
Puncte de loialitate: 14
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

326,30 Lei

293,86 Lei

246,94 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 293,25 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

293,86 Lei

326,30 Lei

246,94 Lei fără TVA

Descriere și parametri

MANHATTAN Suport de tavan pentru televizor

Pivotant (0-25°/360°), pentru ecrane de 37"-70", max. 50kg

Descriere

Suportul de tavan pentru televizoare Manhattan este conceput pentru a se potrivi cu majoritatea ecranelor plate și curbate de la 37" la 70".

Suportul poate susține până la 50 kg și este fabricat din oțel durabil acoperit cu pulbere pentru o instalare sigură și securizată deasupra capului.

Caracteristici

  • Rotire: /- 180°
  • Înclinare: de la 0 la 25°.
  • Înălțime reglabilă: 1060 până la 1560 mm
  • Diametrul părții superioare a tijei: 48 mm
  • Diametrul părții inferioare a barei: 40 mm
  • Lățimea plăcii de tavan: 200 mm

Instalare și utilizare

Acest suport este ideal pentru săli de conferințe, holuri, săli de clasă, semnalizare digitală, urmărire și multe alte aplicații.

Acesta permite ecranului să se rotească la 360° în jurul stâlpului și să se încline până la 25° spre public pentru o vizibilitate optimă.

Suportul este echipat cu o bară telescopică care vă permite să reglați înălțimea ecranului la distanța dorită față de tavan, între 1060 și 1560 mm.

Instalarea este simplă, trebuie doar să atașați la televizor suporturile verticale incluse, cu cârlige încorporate, și apoi să agățați televizorul în siguranță pe suport.

Design și gestionarea cablurilor

Suportul Manhattan este conceput pentru a se potrivi atât plafoanelor plate, cât și celor înclinate. Placa de tavan este reglabilă la /- 60°.

Sistemul intern de gestionare a cablurilor păstrează cablurile ascunse și organizate pentru o instalare cu aspect profesional.

Standarde și garanție

Suportul respectă standardele VESA: 200x200, 300x300, 400x200, 400x400, 600x400 și este prevăzut cu o garanție pe viață.

Parametrii

Vrsta robe
Tip accesoriu
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.