Sticlă călită 3mk HardGlass MAX pentru Samsung Galaxy S22 (SM-S901), negru

- 61%

Foto ilustrativa

Sticlă călită 3mk HardGlass MAX pentru Samsung Galaxy S22 (SM-S901), negru
Numărul comenzii
31405003
OEM
5903108452915
Producator
3mk
Puncte de loialitate: 2
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

121,99 Lei

47,77 Lei

40,14 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 46,29 Lei
In stoc 1 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

47,77 Lei

121,99 Lei

40,14 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Obr. HardGlass Max™ - vyztužené tvrzené sklo pro pokrytí celé obrazovky 1494807a

HardGlass Max™ - sticlă călită întărită pentru a acoperi întregul ecran

Duritate 9H - protectie impotriva celor mai ascutite obiecte. Margini ranforsate - si mai multa durabilitate. Acoperă întregul ecran - chiar și marginile rotunjite sunt protejate.

Obr. Maximální životnost 1494807b

Durata maxima de viata

Sticla securizata are multe avantaje, insa cel mai important pentru utilizator este protectia extrema! Am atins maximul: duritatea 9H este combinată cu un proces de întărire extins și margini întărite. Rezultatul este o sticlă de protecție cu o durată de viață mai lungă! În plus, certificatul RoHS este o confirmare că standardele de mediu sunt îndeplinite în timpul producției de sticlă.

Obr. Pohodlí na dosah ruky 1494807c

Comoditate la îndemână

Amprentele nu sunt tocmai o podoabă a afișajului. În plus, sunt adesea greu de îndepărtat fără dungi grase. Am folosit un strat oleofob în HardGlass Max™, care nu numai că oferă rezistență la urmele grase și ușurință de curățare, dar reduce și uzura la minimum! Frecarea este, de asemenea, redusă la minimum, ceea ce face ca fiecare atingere a suprafeței afișajului să fie foarte plăcută. Rezistența sa crescută la urmele și petele grase facilitează păstrarea curată a sticlei.

Obr. Brilantní průhlednost 1494807d

Transparență strălucitoare

Sticla dvs. securizată anterioară a distorsionat imaginea afișată? S-a întâmplat. Dar nu aici! Cu HardGlass Max™ sunteți în siguranță! Structura cristalină a sticlei asigură cea mai înaltă calitate a culorii și claritate a imaginii, așa că folosirea smartphone-ului tău va rămâne o plăcere pură!

Obr. Plná ochrana 1494807e

Protectie completa

Ochelarii clasici protejează doar panoul frontal al telefonului, ignorând marginile rotunjite. Este o solutie buna, ieftina, dar pentru utilizatorii pretentiosi recomandam lentile in varianta Max. Doar un afișaj acoperit complet garantează protecție maximă a dispozitivului. Chiar și obiectele ascuțite din oțel pentru scule nu mai reprezintă o amenințare.

Instalarea precisă este foarte ușoară

Ți-e frică de bule de aer inestetice atunci când instalezi sticlă călită? Pe lângă disconfort, acestea pot provoca o exfoliere mai rapidă a sticlei. Dar noi am rezolvat problema. Adezivul Inviscid-Sil™ facilitează instalarea protecției fără bule de aer, deoarece previne formarea acestora și facilitează eventuala lor extrudare.

Conținutul pachetului

  • HardGlass Max™ (față)
  • Anti-Bubble Card™
  • Lavetă umedă de curățare
  • Lavetă pentru curățare uscată

Specificatii tehnice

  • Tip de protectie - Sticla securizata
  • Rezistență la zgârieturi (duritate) - 9H (duritate Wolf-Wilburn așa cum este definită în ASTM D 3363)
  • Temperatura de revenire - 420°C
  • Grosime - 0,3 mm
  • Tehnologii utilizate - temperare, margini armate, lipici Inviscid-Sil™, folie anti-coliziune, acoperire oleofobă
  • Garantie - 6 luni

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.