Stație de andocare Club3D USB-C, triplu afișare DP Mod alternativ Displaylink Dynamic PD Stație de încărcare cu PS de 120 W
1 731,38 Lei
1 235,37 Lei
1 038,13 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Club3D USB-C, modul triplu de afișare DP Alt Displaylink Dynamic PD dock de încărcare cu 120 Watt PS
EAN: 719214472092
Descrierea produsului
Club 3D CSV-1566 este o soluție integrată pentru video, date, alimentare, Ethernet și audio.
Asigură extinderea porturilor Type-C sau USB-A pentru mai multe porturi audio, video, de date și de alimentare.
Include 3 porturi video, 4 porturi USB Gen1 Type-A și 1 port USB Gen1 Type-C pentru transferul de date și RJ45 pentru Ethernet ultrarapid.
Dispune de sloturi pentru carduri SD/TF și de un port de încărcare inteligentă pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile.
Acesta este prevăzut cu un adaptor de alimentare de 120 W pentru a alimenta stația de andocare și pentru a încărca gazda cu o putere maximă de 80 W.
Specificații tehnice
- Intrare: 1x USB Gen2 Type-C femelă pentru conectarea la gazdă
- Ieșire: 1x USB Gen1 Type-C femelă (date), 4x USB Gen1 Type-A femelă, 1x USB Type-A (ROȘU) Smart Charging Port 5V/2,4A Max., 1x HDMI™ femelă (DP Alt Mode), 1x HDMI™ femelă (USB Mode)DisplayLink™, 1x DP™ femelă (USB Mode)DisplayLink™, 1x SD femelă, 1x TF femelă, 1x RJ45, 1x mufă de telefon de 3,5 mm (microfon și căști), 1x DC Power 20,5V
- Suport pentru sisteme de operare: Microsoft Windows 10, Mac OSX suportă doar modul SST
În pachet
- CSV-1566 Stație de andocare
- Putere de intrare: 100-110/240 VAC, ieșire: până la 120 W
- Cablu USB Gen2 Type-C 10G, 20V5A M/M, 1 m / 3.28 ft
- Ghid de instalare rapidă
Informații suplimentare
Dimensiunea dispozitivului: 30,4 x 7,7 x 1,8 cm / 11,97 x 3,03 x 0,7".
Greutatea dispozitivului: 358 gr / 12.63oz.
Îndeplinește cerințele ROHS, FCC și CE EMI.
Suport pentru producător
În cazul în care aveți întrebări tehnice, puteți contacta suportul oficial al Club 3D la support@club-3d.com.
Asistența este în mare parte în limba engleză, dar puteți adresa o întrebare și în limba cehă, iar producătorul se va ocupa de ea.
Producătorul vă va răspunde în termen de 24 de ore.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.