Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3

Foto ilustrativa

Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Stabilizator combinat Zhiyun Smooth Q3
Numărul comenzii
31069604
OEM
C030113EU
Producator
Zhiyun
Puncte de loialitate: 28
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

566,14 Lei

475,75 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 560,38 Lei
In stoc 2 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

566,14 Lei

475,75 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Stabilizator Zhiyun Smooth Q3 Combo

Număr de produs: 6970194086552

Descriere

Zhiyun Smooth Q3 este un gimbal cu 3 axe cu un nou design ușor și compact. Kitul include o husă de protecție, un card VIP și o curea pentru încheietura mâinii.

Caracteristici principale

  • Designul compact permite fotografierea cu un obiectiv cu unghi larg.
  • Operare cu o singură mână datorită noii mânere ergonomice.
  • Capacitate de încărcare mai mare pentru fotografii mai stabile.
  • Compatibil cu smartphone-uri cu lățimea de până la 90 cm (inclusiv capacul).
  • Ușor de pliat și desfășurat.
  • Fotografiere în peisaj și portret - schimbați pur și simplu modul cu un singur buton.
  • Șabloane creative predefinite.
  • Lumină LED - 3 intensități de iluminare.
  • Multe caracteristici, cum ar fi controlul prin gesturi, urmărirea obiectelor, Dolly Zoom, Magic Clone și multe altele.

Proiectare și capacitate de încărcare

Noul Smooth Q3 este cu 20% mai ușor, dar poate suporta încărcături mai grele, iar loviturile sunt mai stabile. Gimbalul este compatibil cu majoritatea smartphone-urilor de pe piață, chiar și cu o husă de protecție. Suportul reglabil poate fi setat cu o lățime de până la 90 mm.

Fotografiere peisaj și portret

Noua dispunere intuitivă a butoanelor permite o funcționare generală mai ușoară și mai ușoară. De exemplu, apăsați de trei ori butonul declanșatorului pentru a comuta între modul peisaj și portret.

Iluminat cu LED-uri

În partea superioară a cardanului, veți găsi o lumină rotativă suplimentară de 180° pentru a vă ilumina videoclipurile. Intensitatea luminii poate fi reglată pe trei niveluri - 30%, 60% și 100%.

Funcții profesionale de creare video

17 șabloane presetate SmartMode oferă filmărilor dvs. mult mai multe opțiuni creative și accelerează crearea de videoclipuri înregistrate în mod regulat.

ZY PRIME

Odată cu noul gimbal, Zhiyun introduce și ZY Prime - un abonament care oferă membrilor acces la caracteristici suplimentare, cum ar fi șabloane suplimentare și funcții de telecomandă ZY Remo.

Conținutul pachetului

  • Stabilizator Zhiyun Smooth Q3
  • Trepied
  • Cablu de încărcare UBC-C
  • Caz de protecție
  • Card VIP
  • Curea pentru încheietura mâinii

Parametrii

Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.