Senzor de vibrații AQARA - senzor de vibrații

- 12%

Foto ilustrativa

Senzor de vibrații AQARA - senzor de vibrații
Senzor de vibrații AQARA - senzor de vibrații
Senzor de vibrații AQARA - senzor de vibrații
Senzor de vibrații AQARA - senzor de vibrații
Numărul comenzii
3981147
OEM
DJT11LM
Producator
Aqara
Puncte de loialitate: 4
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

97,79 Lei

86,50 Lei

72,69 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 85,09 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Miercuri

86,50 Lei

97,79 Lei

72,69 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Senzor de vibrații Aqara

Model: DJT11LM

Versiune: UE

Senzorul de vibrații Aqara este conceput pentru a fi utilizat cu versiunea UE a hub-ului Aqara.

Compatibilitate

Funcționează cu aplicația Aqara Home și cu aplicația Xiaomi Mi Home pentru Android și iOS.

Acesta poate fi utilizat ca dispozitiv HomeKit dacă aveți un hub Aqara.

Pentru controlul de la distanță în afara rețelei Wi-Fi/LAN de acasă, este necesar un Apple TV, iPad sau HomePod.

Funcții

Senzorul de vibrații Aqara detectează vibrațiile și mișcările din casă.

Acesta este echipat cu un senzor de accelerație de înaltă precizie.

Acesta vă permite să setați diverse scene inteligente, cum ar fi alarme locale și la distanță pentru spargerea geamurilor.

Locație

Senzorul de vibrații Aqara poate fi amplasat oriunde în casă, în funcție de nevoile dumneavoastră.

Securitate

Atunci când este detectată o vibrație, o înclinare sau o cădere, va suna o alarmă pe unitatea de control Aqara Hub și va trimite o alertă pe telefon.

Automatizarea locuinței

Funcționează cu alte dispozitive compatibile HomeKit în aplicația Apple Home, precum și cu alte dispozitive inteligente în aplicația Mi Home.

Cu produsele pentru case inteligente Aqara puteți crea/personaliza diferite scene de automatizare.

Tehnologie avansată

Husa este fabricată din material anti-UV, iar culoarea nu se estompează, permițând o utilizare pe termen lung.

Senzorul este eficient din punct de vedere energetic, iar bateria cu buton are o durată de viață de aproximativ 2 ani.

Specificații

  • Marca produsului: Aqara
  • Numele produsului: Senzor de vibrații
  • Model: DJT11LM
  • Dimensiuni produs: 36 x 36 x 9 mm
  • Produs alb
  • Material produs: ABS PC
  • Tip de baterie: CR2032
  • Greutatea produsului cu ambalaj: 55.5g
  • Greutatea netă a produsului: 11.5g

Parametrii fără fir

  • Conexiune fără fir: zigbee
  • Standard wireless: IEEE 802.15.4
  • Raza de semnal: 30M în interior fără obstacole, 200M în exterior

Condiții de funcționare

  • Temperatura de funcționare: -10° - 50°C
  • Umiditate de funcționare: 0% - 95% RH, fără condensare

Asistență pentru aplicații:

  • Aplicația Apple Home (iOS 10.3 sau o versiune ulterioară)
  • Aplicația Aqara Home (Android 5.0 sau o versiune mai recentă, iOS 10.3 sau o versiune mai recentă)

Ce se află în pachet:

  • Senzor de vibrații x 1
  • Autocolant x 1
  • Instrucțiuni x 1

Notă

Produsul trebuie să fie utilizat cu un dispozitiv Aqara Hub compatibil.

Pentru o automatizare complexă (notificări, acțiuni de tip "dacă-atunci"), senzorul de mișcare trebuie conectat la Aqara Hub, unde sunt deja conectate dispozitivele compatibile.

Aqara Hub este necesar pentru a utiliza acest produs cu HomeKit.

Produsul este limitat la utilizarea în interior. Vă rugăm să îl conectați la Aqara Hub înainte de utilizare.

Parametrii

Vrsta robe
Tip electronic
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.