Scaun de gaming Genesis Trit 600 RGB cu iluminare de fundal RGB

- 5%

Foto ilustrativa

Scaun de gaming Genesis Trit 600 RGB cu iluminare de fundal RGB
Numărul comenzii
AH231000003620
OEM
NFG-1577
Producator
GENESIS
Puncte de loialitate: 65
0 evaluări
In stoc 15 bucăți, 10.5.2024 la dumneavoastră

1 367,81 Lei

1 304,26 Lei

1 096,02 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 221,09 Lei
In stoc 15 bucăți, 10.5.2024 la dumneavoastră

1 304,26 Lei

1 367,81 Lei

1 096,02 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Genesis Trit 600 RGB este unul dintre cele mai frumoase scaune de gaming de pe piață. În plus față de calitatea înaltă a manoperei de înaltă calitate într-un model spectaculos de carbon, acesta oferă, de asemenea, o lumină de fundal RGB unică, complet controlabilă, cu peste trei sute de moduri, o combinație aproape infinită de schimbări de culoare, setări de viteză și luminozitate. Lumina de fundal Genesis Trit 600 este alimentată de o bancă de alimentare externă care poate fi ușor și convenabil plasată într-un buzunar special sub scaun, astfel încât nu veți fi restricționat de cabluri. DURABILITATE Construcția modelului Genesis Trit 600 RGB este realizată dintr-un cadru metalic de înaltă calitate, care garantează o rezistență ridicată la deteriorare și o durată de viață lungă. Utilizarea unui piston cu gaz de clasa 4 asigură o capacitate de încărcare a scaunului de până la 150 kg. CONFORT ȘI ERGONOMIE MAXIME Așa cum este deja standard la scaunele Genesis, Trit 600 RGB utilizează o căptușeală din spumă de înaltă calitate, cu durabilitate și flexibilitate sporită, cu o grosime de 4 cm pe spătar și 7 cm pe scaun, ceea ce asigură un confort maxim în utilizarea zilnică. Scaunul și spătarul cu formă ergonomică sunt completate de 2 perne suplimentare reglabile pe înălțime, care sporesc confortul și susțin coloana vertebrală la locul potrivit. În plus, Trit 600 RGB permite reglarea unghiului spătarului, a înălțimii scaunului și a înălțimii cotierei. În cazul în care doriți să vă relaxați puțin, funcția de legănare poate fi o alegere bună și poate fi activată cu ușurință. BINE GÂNDIT ÎN FIECARE DETALIU Stratul superior al scaunului Genesis Trit 600 RGB este tapițat cu o țesătură textilă respirabilă care asigură o ventilație excelentă, ceea ce va împiedica corpul dumneavoastră să transpire și să se lipească inconfortabil în zilele călduroase și vă va menține confortabil la căldură în timpul iernii. Construcția metalică de sub șezut permite scaunului să se rotească la 360 de grade, iar rotilele din nailon moale vă vor proteja podeaua de zgârieturi. CARACTERISTICI - tapițerie realizată din material textil respirabil și durabil - retroiluminare RGB cu efecte multiple și telecomandă - design ergonomic - rotație de 360°. - piston cu gaz de clasa 4 cu o capacitate de încărcare de până la 150 kg - înălțimea scaunului și unghiul spătarului reglabile până la 150°. - funcție de balansare cu opțiune de blocare - cotiere reglabile - roți din nailon de înaltă calitate - pernă pentru tetieră și pernă lombară - sursă de alimentare USB 5V prin intermediul unei bănci de alimentare (nu este inclusă) SPECIFICAȚII TEHNICE Material: țesătură în partea din față a scaunului și a spătarului, piele PU din carbon în spate Capacitate de încărcare: 150 kg Piston cu gaz de clasa 4 Reglarea înclinării scaunului: Nu Reglarea înclinării spătarului: Da, până la 150°. Dimensiunile scaunului: 53 x 49,5 cm (lățime x adâncime) Dimensiuni spătar: 55 × 82 cm (lățime x înălțime) Înălțimea scaunului: 44,5 - 52,5 cm Înălțimea suporturilor pentru antebrațe: 27 - 34,5 cm Înălțime totală: 124 - 132 cm Dimensiunea buzunarului pentru powerbank: 16,5x13x3 cm Greutate: 18 kg Dimensiunea roților: 60 mm Caracteristici: cotiere reglabile, înălțime reglabilă a scaunului, spătar înclinabil, scaun pivotant, funcție de legănare Culoare: negru Accesorii: pernă pentru tetieră, pernă lombară Alimentare: USB 5V/2A - prin intermediul unei bănci de alimentare (banca de alimentare nu este inclusă) Video despre produs: https://www.youtube.com/watch?v=kbTe7HGXOK4

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.