SBU 7875RS Aparat de aspirat SENCOR
596,70 Lei
527,30 Lei
443,11 Lei fără TVA
Descriere și parametri
SBU 7875RS Aparat de aspirat SENCOR
Blender puternic pentru smoothie-uri sănătoase
SENCOR SBU 7875RS este un blender cu vid de 1500 W care poate prepara smoothie-uri hrănitoare și pline de nutrienți.
Tehnologia de amestecare în vid
Această tehnologie permite ca băuturile să fie amestecate și conservate în vid, ceea ce ajută la păstrarea unui nivel maxim de nutrienți, a gustului proaspăt și inhibă dezvoltarea microorganismelor și formarea de toxine.
Detectarea automată a accesoriilor
Mixerul detectează automat accesoriile montate, asigurând o utilizare sigură și eficientă.
Amestec cu mai multe cicluri
Cu opt lame din titan, acesta oferă rezultate optime și poate procesa fructe întregi, nuci, legume, semințe și alte superalimente, transformându-le în energia lichidă perfectă pentru corpul dumneavoastră.
Cocteiluri nutritive pentru energie pe tot parcursul zilei
Cocteilurile preparate în acest blender pot favoriza îmbunătățirea calității somnului, a digestiei și a recuperării după o performanță sportivă. Acestea vă energizează organismul pe tot parcursul zilei.
Tehnologia de amestecare Sencor® Nutri Smart Blending
Această tehnologie optimizează rezultatele programelor prestabilite și asigură rezultate perfecte de amestecare.
Modul PULSE
Modul PULSE este conceput pentru amestecarea și zdrobirea pe termen scurt a gheții pentru înghețată.
Siguranță și confort
Mecanismul de siguranță permite pornirea blenderului numai în poziția corectă, iar baza antiderapantă asigură stabilitatea în timpul utilizării. Piesele detașabile pot fi spălate în mașina de spălat vase.
Durabilitate ridicată datorită Tritanului (PCTG)
Acest material garantează o durabilitate ridicată a blenderului și a recipientelor.
Opt cuțite din titan
Opt lame din oțel inoxidabil de înaltă calitate, acoperite cu un strat de titan, previn pierderea enzimelor și a vitaminelor și limitează oxidarea smoothie-urilor nutritive.
Pachetul conține:
- Recipient de amestecare de 1,5 l din tritan (PCTG)
- 2x recipient de 0,7 l pentru depozitarea băuturilor proaspete (smoothie-uri)
- Unitate de vid
Specificații tehnice:
- Lungimea cablului de alimentare: 1,1 m
- 28 000 rpm
- Putere de intrare: 1 500 W
- EAN: 8590669264704
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.