Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS eSIM, negru

- 8%

Foto ilustrativa

Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Samsung Galaxy S21 FE (G990), 6/128 GB, 5G, DS   eSIM, negru
Numărul comenzii
3958793
OEM
SM-G990BZAFEUE
Producator
Samsung
Puncte de loialitate: 175
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Smartphone-ul Galaxy S21 FE 5G vă va încânta cu designul său super subțire, cu suportul pentru rețele 5G și cu ecranul strălucitor Dynamic AMOLED 2X de 6,4" cu rată de reîmprospătare Super Smooth 120Hz. Viteza este asigurată de puternicul procesor Snapdragon 888, iar fotografiile vor fi excelente datorită trio-ului de camere profesionale.

Afișaj dinamic

Samsung galaxy S21 fe vă va impresiona de la prima vedere cu ecranul său AMOLED dual Dynamic de 6,4" cu rezoluție Full HD și o rată de reîmprospătare de până la 120 Hz pentru un răspuns tactil rapid și fluid. În combinație cu marginile ultra-subțiri, acest panou va fi partenerul tău ideal pentru a te conecta cu prietenii, pentru a viziona videoclipuri de înaltă calitate sau pentru a juca jocuri. În plus, ecranul este echipat cu sticlă Corning Gorilla Glass Victus, cea mai rezistentă sticlă de protecție de pe telefoanele din seria Samsung Galaxy.

Cameră de nivel profesional

Telefonul este echipat cu un trio de camere foto în spate, cu o cameră Ultra Wide de 12 MP, o cameră Wide de 12 MP și o cameră telefoto de 8 MP cu zoom optic 3x. Acest lucru vă permite să realizați fotografii și clipuri video de calitate superioară până la 4K.

Camera frontală pentru selfie are 32Mpx, care se combină cu AI încorporat pentru a crea autoportrete frumoase chiar și pentru cei mai pretențioși utilizatori.

Modul noapte

Acest mod vă asigură că fotografiile arată bine chiar și în medii cu iluminare slabă. Inteligența artificială scoate în evidență mai multe culori și detalii atunci când procesează mai multe imagini, astfel încât fotografiile tale să arate mai mult din tine și mai puțin zgomot.

Zoom spațial 30x

Telefonul are o funcție de mărire de 30x care vă permite să capturați imagini din spatele tribunei. Există, de asemenea, o funcție de blocare a zoomului care reduce neclaritatea la mărire mare.

Cel mai puternic cip din seria Galaxy S

Procesorul de top Qualcomm Snapdragon 888 este unul dintre cele mai puternice, fiind capabil să facă față chiar și celor mai solicitante jocuri din punct de vedere grafic. Dar puterea procesorului este excelentă și pentru operațiunile multitasking solicitante.

Baterii pentru toată ziua

O baterie de 4500 mAh combinată cu un afișaj eficient din punct de vedere energetic asigură o durată de viață a bateriei de o zi întreagă, iar energia poate fi reaprovizionată rapid cu încărcarea rapidă de 25 W atunci când este necesar.

Specificații tehnice

  • Afișaj: AMOLED dinamic de 6,4"
  • Rezoluția ecranului: 2340x1080
  • Procesor: Qualcomm Snapdragon 888
  • Număr de nuclee: 8
  • Frecvența nucleului: 2,9 GHz
  • Cip grafic GPU: Adreno 660
  • Sistem de operare: Android
  • Memorie de operare: 6 GB
  • Memorie internă: 128 GB
  • Camera din spate: 12 12 8Mpx
  • Camera frontală: 32 Mpx
  • Versiunea USB: USB-C
  • Dual SIM / tip de cartelă SIM: da, nanoSIM eSIM
  • 5G: Da
  • Capacitatea bateriei: 4500mAh
  • Alte caracteristici: Corning Gorilla Glass Victus™, IP68
  • Înălțime: 15,6 cm
  • Lățime: 7,5 cm
  • Adâncime: 0,8 cm

Parametrii

Vrsta robe
Diagonala ecranului
Tip
Tipul de afișare
Numărul de nuclee de procesor
Tehnologia wireless
Servicii de date
Funcțiile camerei
Configurarea cardului
Extensie
Senzori
Slot pentru card de memorie
Formă notch
Tipul cartelei SIM principale
Tipul cartelei SIM secundare
Marcă procesor
Numărul de lentile ale camerei frontale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.