Samsung Galaxy A53 5G (A536), 6/128 GB, EU, negru
2 384,74 Lei
1 485,67 Lei
1 248,46 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Samsung Galaxy A53 5G (A536), 6/128 GB, EU, negru
Descoperiți frumusețea afișajului
Afișaj Full HD Super AMOLED de 6,5" la 120 Hz. Conținut fluid și de înaltă calitate în fiecare zi.
Eye Comfort Shield reduce cantitatea de lumină albastră. Delicat pentru ochi.
Fotografie la un nou nivel
- Cameră principală de 64 MP cu rezoluție ultra-înaltă și OIS.
- Cameră ultraangulară de 12 MP pentru fotografii și mai ample.
- Senzor de adâncime al camerei de 5 Mpx pentru reglarea focalizării.
- Cameră macro de 5 Mpx pentru fotografii de aproape.
O baterie care durează
Baterie de 5.000 mAh pentru mai mult timp pentru a face ceea ce vă place. Până la două zile de utilizare cu o singură încărcare.
Încărcare ultrarapidă de 25 W pentru o revenire rapidă la acțiune.
Sunet surround bogat
Tehnologie Dolby Atmos pentru o experiență sonoră intensă. Filme, jocuri și videoclipuri ca niciodată.
Puterea care le face pe toate
Procesor avansat Exynos 1280 octa-core și 6 GB RAM pentru performanțe ridicate.
Game Booster pentru optimizarea duratei de viață a bateriei și a utilizării memoriei atunci când jucați jocuri.
128 GB de memorie internă pentru a stoca tot ce este important. Extensibilă până la 1 TB cu un card microSD.
Durabil și mai profund
Certificare IP67 pentru rezistență la apă și praf. Rezistă la scufundarea în 1 metru de apă dulce timp de 30 de minute.
Gorilla Glass 5 pentru protecție avansată împotriva zgârieturilor.
Specificații tehnice
- Afișaj: 6,5" Super AMOLED
- Rezoluția ecranului: 2400x1080 FHD
- Procesor: Exynos 1280
- Număr de nuclee: 8
- Frecvența nucleului: până la 2,4 GHz
- Sistem de operare: Android 12
- Memorie de operare: 6 GB
- Memorie internă: 128 GB
- Suport card de memorie: până la 1TB
- Camera din spate: 64 12 5 5 5 Mpx
- Camera frontală: 32 Mpx
- Flash: Da
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
- Intrare pentru căști: nu
- Versiunea USB: USB-C
- Sistem de poziționare: GPS, Glonass, BeiDou, Galileo
- Dual SIM / Tip de cartelă SIM: da, nanoSIM
- Capacitatea bateriei: 5000 mAh
- Senzori: senzor de proximitate, senzor de lumină ambientală, busolă digitală, giroscop, cititor de amprente, senzor Hall
- Radio FM: Da
- 5G: Da
- Alte caracteristici: NFC
- Înălțime: 159,6 mm
- Lățime: 74,8 mm
- Adâncime: 8,1 mm
- Greutate: 189 g
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.