RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)

- 32%

Foto ilustrativa

RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Sticlă protectoare călită de protecție 2.5D pentru Vivo Y01 (Full Glue)
Numărul comenzii
32560463
OEM
RT240
Producator
RhinoTech
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri


Caracteristicile principale ale sticlei temperate RhinoTech:

  • Cadru de instalare inclus
  • Video de instalare - video-tutorial pentru lipirea sticlei temperate
  • Sticlă ultra-subțire 3D temperată
  • Rezistență de duritate 9H
  • Grosimea sticlei 0,33mm
  • 6 straturi pentru o protecție perfectă a ecranului
  • Cristalin - transparență HD
  • Tratament îmbunătățit al sticlei pentru controlul tactil
  • Acoperire oleofobă pentru a preveni amprentele pe sticlă
  • Aplicare simplă de sticlă autoadezivă

Sticla 3D RhinoTech urmează perfect forma telefonului și se potrivește perfect nu numai pe margini, ci și pe toate decupajele din telefon, cum ar fi difuzoarele, senzorii și lentilele camerei. Nu contează dacă vă folosiți telefonul fără husă sau dacă îl purtați fără husă din principiu. Marginile 3D ale sticlei RhinoTech fac ca telefonul să fie confortabil de utilizat și nu interferează cu designul său. Este o sticlă "prietenoasă cu carcasa", care asigură o compatibilitate perfectă cu capacul de protecție și vă puteți asigura că înlocuirea unui ecran spart nu va mai fi un coșmar.

De ce sticlă călită RhinoTech?

După cum sugerează logo-ul și numele mărcii, este unul dintre cele mai dure ochelari temperați de pe piața internă. Sticla călită de la RhinoTech este proiectată pentru o rezistență maximă și culori de afișare clare pentru ecranul telefonului dvs. mobil. Dacă alegeți sticla călită RhinoTech pentru a vă proteja telefonul, puteți fi sigur că nu veți da greș. Datorită caracteristicilor sale excelente, este o protecție de primă clasă pentru ecran.

Obr. Jednoduchá aplikace díky instalačnímu rámečku a instalačnímu video-návodu.  1610934a

Aplicare ușoară datorită cadrului de instalare și ghidului video de instalare.

Niciodată nu a fost mai ușor să instalați sticlă securizată. Pachetul include, printre altele, un cadru de instalare, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji că nu aplicați corect sticla. Trebuie doar să curățați ecranul telefonului cu o cârpă cu alcool, să ștergeți cu o cârpă din nanofibre și să puneți rama de instalare pe corpul telefonului. Apoi, pur și simplu introduceți sticla în ramă și împingeți bulele de aer afară. Pentru a ușura și mai mult lucrurile, am pregătit un videoclip de instalare care vă va ghida pas cu pas prin întregul proces de instalare a sticlei temperate RhinoTech. Oricine poate face această instalare, deci nu trebuie să mergeți la un centru de service și să plătiți bani în plus pentru tehnicieni și lipire perfectă, deoarece veți deveni un profesionist în lipirea sticlei!

Principalele caracteristici ale sticlei temperate RhinoTech.

Cu cea mai mare duritate de 9H și o grosime de 0,33 mm, sticla călită este de trei ori mai durabilă decât filmele și sticla de protecție convenționale. De asemenea, acestea sunt foarte compacte și flexibile, menținând în același timp o sensibilitate tactilă excelentă. Rezistența ridicată se datorează tehnologiei speciale Asahi și temperării timp de patru ore a sticlei de protecție la 500°C, care asigură o protecție ridicată împotriva zgârieturilor, abraziunilor sau spargerii ecranului în caz de cădere. Sticla călită RhinoTech este formată din mai multe straturi, ceea ce o face sticla de cea mai înaltă calitate. Primul este un strat oleofob, al doilea strat este o sticlă Asahi foarte transparentă, al treilea este urmat de o folie de siguranță rezistentă la impact, iar al patrulea strat este format din două componente ale unui adeziv cu aderență ridicată. Cu Full Glue, adezivul este răspândit pe întreaga suprafață a ecranului și nu se desprinde nicăieri, astfel încât sticla rămâne perfect pe ecran până când vă decideți să o înlocuiți cu una nouă. Stratul oleofob de pe sticla RhinoTech este o parte importantă a sticlei. Datorită stratului de protecție OPTOOL, grăsimea și alte impurități au o probabilitate mult mai mică de a se depune pe ecran, menținând în același timp o sensibilitate perfectă atunci când utilizați telefonul prin atingere. Curățarea sticlei cu un strat de acoperire oleofobică de înaltă calitate este, de asemenea, mult mai ușoară decât fără acest strat.

Sensibilitate tactilă fără cusur

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea bruscă a sensibilității tactile după aplicarea sticlei temperate RhinoTech. Sticla nu numai că vă va proteja ecranul, dar nu va interfera în niciun fel cu suprafața tactilă. Același lucru este valabil și pentru transparența sticlei, care este de 100% și, prin urmare, nu va reduce luminozitatea afișajului și nu va afișa hărți de lumină colorată atunci când soarele se reflectă pe ea.

Sticla călită RhinoTech este făcută pentru cei care își prețuiesc obiectele de valoare și cărora le pasă de aspectul și starea dispozitivului. Cu ajutorul sticlei temperate, vă puteți proteja telefonul de zgârieturi inutile sau chiar de crăpături ale ecranului. Să recunoaștem, dacă ți-ai cumpărat deja telefonul de vis, primul lucru pe care nu vrei să îl faci cu el este să mergi la centrul de service pentru înlocuirea ecranului. Pentru că, cu sticla RhinoTech, nici măcar nu veți simți diferența că aveți o sticlă lipită pe telefon și vă va menține cât se poate de sigur.

Conținutul pachetului:

  • Sticlă cu lipici complet RhinoTech
  • Cadru de instalare
  • Șervețel umezit pentru curățarea afișajului
  • Pânză specială din microfibră
  • Autocolant RhinoTech pentru îndepărtarea particulelor de praf
  • Manual de instalare a sticlei temperate

Parametrii

Tip de accesorii
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.