Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit

- 6%

Foto ilustrativa

Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Redmi 10 5G Redmi 10 5G 4GB/128GB gri grafit
Numărul comenzii
3968985
OEM
39251
Producator
Xiaomi
Puncte de loialitate: 57
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Obr. Budoucí konektivita s MediaTek Dimensity 700 1625206a

Conectivitate viitoare cu MediaTek Dimensity 700

Redmi 10 5G este propulsat de un procesor octa-core MediaTek Dimensity 700 care oferă o viteză maximă de până la 2,2 GHz și suport dual 5G SIM pentru a asigura o performanță eficientă, precum și o conectivitate de viitor. Cu un spațiu de stocare UFS 2.2, Redmi 10 5G oferă viteze de scriere mai mari, ceea ce înseamnă o instalare și o încărcare mai rapidă a tuturor aplicațiilor dvs. preferate.

Obr. Fotografie ve vysokém rozlišení s 50MP hlavním fotoaparátem 1625206b

Fotografii de înaltă rezoluție cu camera principală de 50 MP

Redmi 10 5G este dotat cu o cameră principală de înaltă rezoluție de 50 MP pentru realizarea de fotografii și clipuri video de înaltă calitate, precum și cu o cameră de adâncime de 2 MP pentru a ajuta la obținerea unui efect de estompare naturală a fundalului atunci când se realizează portrete. De asemenea, dispozitivul este prevăzut cu un mod de noapte pentru a vă ilumina fotografiile cu mai multe detalii în condiții de iluminare slabă, precum și cu o ramă de film pentru a crea un efect cinematografic pentru fotografiile și videoclipurile dvs.

Obr. Displej 90Hz FHD+ AdaptiveSync zabalený do trendy plochého těla 1625206c

Afișaj FHD AdaptiveSync de 90 Hz învelit într-un corp plat la modă

Redmi 10 5G dispune de un ecran Dot Drop de 6,58" cu o rată de reîmprospătare de 90 Hz și este echipat cu tehnologia AdaptiveSync care optimizează rata de reîmprospătare în funcție de conținutul vizualizat, reducând consumul de energie și prelungind durata de viață a bateriei. Frumosul ecran este învelit într-un corp cu un design plat la modă și este bine protejat de Corning Gorilla Glass.

Obr. Dlouhá výdrž baterie s 18W rychlým nabíjením 1625206d

Durată lungă de viață a bateriei cu încărcare rapidă de 18 W

Echipat cu o baterie mare de 5.000 mAh, Redmi 10 5G oferă suficientă energie pentru a rezista toată ziua. Aceasta înseamnă 189 de ore de redare a muzicii sau 22 de ore de redare video, permițându-vă să petreceți mai mult timp concentrându-vă asupra lucrurilor care vă plac.1 Cu o încărcare rapidă de 18 W și un încărcător integrat de 22,5 W, Redmi 10 5G vă ajută să navigați pe parcursul zilei cu mai puțin timp petrecut în priză.

Specificații tehnice:

  • Afișaj: 6,58"
  • Rezoluția afișajului: 2408x1080
  • Procesor: MediaTek Dimensity 700
  • Număr de nuclee: 8
  • Frecvența nucleului: până la 2,0 GHz
  • Cip grafic GPU: ARM Mali-G57 MC2
  • Sistem de operare: MIUI 13, bazat pe Android 12
  • Memorie de operare: 4 GB
  • Memorie internă: 128 GB
  • Suport card de memorie: da, slot dedicat
  • Camera din spate: 50 2 Mpx
  • Camera frontală: 5 Mpx
  • Flash: Da
  • Bluetooth: 5.1
  • Wi-Fi: 802.11a/b/g/g/n/ac
  • Intrare pentru căști: jack de 3,5 mm
  • Versiunea USB: USB-C
  • 2G: GSM: 850 900 1800 1900MHz
  • 3G: WCDMA: B1/2/4/5/8
  • 4G: LTE FDD: B1/2/3/3/4/4/5/7/7/8/12/13/13/17/18/18/19/19/20/26/28/32/32/66
  • 4G: LTE TDD: B38/40/41
  • 5G: n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n66/n77/n78
  • Capacitatea bateriei: 5000 mAh
  • Securitate: cititor de amprente, AI Face Unlock
  • Radio FM: Da
  • Alte caracteristici: NFC
  • Înălțime: 163,99 mm
  • Lățime: 76,09 mm
  • Adâncime: 8,9 mm
  • Greutate: 200 g

Parametrii

Vrsta robe
Sistem de operare
Tip
Numărul de nuclee de procesor
Tehnologia wireless
Servicii de date
Configurarea cardului
Extensie
Formă notch
Marcă procesor
Numărul de lentile ale camerei frontale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.