Realme GT Neo 2, 12 GB / 256 GB, Neo Green
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
realme GT Neo 2
Credem că un mare flagship ar trebui să aibă o performanță rafinată, mai versatilă. De aceea, am creat acest dialog între tehnologie și viață nouă, care arată angajamentul Realme de a consolida viața nouă cu tehnologie.
Am construit GT NEO 2 de la bazele pasionaților de tehnologie și utilizatorilor experimentați - de la performanță emblematică la inovație emblematică, totul este în NEO.
Simțiți netezimea mătăsoasă
Cele 7 nano straturi oferă o suprafață mai netedă și o reflexie subtilă a luminii. Rezistent la zgârieturi, ecologic și rezistent la amprente. Ca mătasea, aspect strălucitor și plăcut la atingere.
Performanță excepțională - procesor Qualcomm Snapdragon 870 5G
Modelul emblematic Qualcomm Snapdragon ™ 870, construit pe tehnologia 7nm eficientă din punct de vedere energetic, duce performanța și eficiența la noi culmi. Combinat cu 3,2 GHz A77 Prime Core, GT NEO 2 vă permite să navigați fără probleme în toate aplicațiile și jocurile solicitante.
Tehnologia Vaper Chamber
Noul radiator VC Cooling Plus din oțel inoxidabil utilizează o placă solidă VC din oțel inoxidabil de 4129 mm2 într-o structură de răcire cu gel termic CPU cu 8 straturi pentru a asigura drenajul rapid. Acest lucru permite performanța pe termen lung și oferă o rată de reîmprospătare ridicată și stabilă chiar și atunci când jucați jocuri.
Performanță pe tot parcursul zilei sub 36 de minute
GT NEO 2 este gata atunci când sunteți gata. Datorită capacității incredibile de 5.000 mAh, bateria te va ține toată ziua și mai mult. SuperDart Charge de 65 W poate încărca GT Neo 2 în doar 36 de minute.
Afișaj strălucitor - afișaj emblematic 120Hz E4 AMOLED
Experimentați cel mai luminos și mai precis afișaj color de până acum. Fiecare parametru al ecranului de 6,62 inchi de pe GT Neo2 a fost calibrat cu atenție și fidelitate, oferind o experiență cu adevărat captivantă. Indiferent dacă vă uitați la emisiunile preferate sau răsfoiți fotografii, este o bucurie să vizionați.
Fluență în fiecare cadru - rata de reîmprospătare dinamică 120 Hz
GT NEO 2 ajustează rata de reîmprospătare în funcție de conținutul dvs. la 30 Hz, 60 Hz, 90 Hz sau 120 Hz pentru o mai bună eficiență energetică.
Faceți o fotografie într-o clipă
Cu o cameră principală de 64 MP, puteți face fotografii de înaltă rezoluție și puteți face fotografii mai mari cu camera ultra-wide de 8MP.
Difuzoare stereo profesionale
Datorită tehnologiei Dolby Atmos și Hi-Res Audio, GT NEO 2 oferă difuzoare stereo noi, cu o calitate excelentă a sunetului pentru un sunet clar. Deci, de la vizionarea de filme la ascultarea muzicii, totul este captivant.
Modul GT 2.0
Eliberați performanța maximă GT cu un singur clic. GT Mode 2.0 este conceput pentru a vă optimiza experiența de joc prin creșterea masivă a performanței procesorului și a ratei de eșantionare la atingere.
Parametri tehnici:
- Afișaj: 6.62 "AMOLED, 120 Hz, HDR10 +, 1300 nits (vârf)
- Rezoluția afișajului: 1080 x 2400 px
- Procesor: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
- Număr de nuclee: 8
- Frecvența de bază: până la 3,2 GHz
- Cip grafic GPU: Adreno 650
- Sistem de operare: Android 11, extensie Realme UI 2.0
- RAM: 12 GB
- Memorie interna: 256 GB
- Suport card de memorie: Nu.
- Camera spate: 64 + 8 + 2 Mpx
- Camera frontală: 16 Mpx
- Flash: DA
- Bluetooth: DA (versiunea 5.1)
- Wi-Fi: DA (Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot)
- Intrare pentru căști: Nu.
- Versiune USB: tip C
- Sistem de poziționare: GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS, NavIC
- Tip card dual SIM / SIM: DA 2x nanoSIM
- 5G: DA
- Capacitate baterie: 5000 mAh, încărcare 65 W
- Senzori: amprentă, accelerometru, giroscop, zoom, busolă
- Alte caracteristici: NFC
- Inaltime: 162,9 mm
- Latime: 75,8 mm
- Adâncime: 9 mm
- Greutate: 199,8 g
- Conținutul pachetului: realme GT Neo 2, cablu USB Type-C, încărcător 65W, ac SIM, folie pentru afișaj, capac, manual
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.