Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black

MARATONUL
- 32%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Realme 8, 6GB / 128GB, Cyber Black
Numărul comenzii
3963062
OEM
RMX3085BL6
Producator
Realme
Puncte de loialitate: 43
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Obr. Celodenní výdrž 1557545a

Rezistență pe tot parcursul zilei

realme 8 are o baterie de 5000 mAh, datorită căreia poate ține pasul cu tine toată ziua. Cu 30W SuperDart vei experimenta o încărcare eficientă a dispozitivului tău, pe care o poți încărca la 100% în doar 65 de minute.

Obr. Vhodný pro hráče 1557545b

Potrivit pentru jucători

realme 8 este echipat cu un procesor de joc Helio G95, datorită căruia veți experimenta o experiență de joc fluidă. Funcționează atât de bine, indiferent de ce aveți nevoie pe dispozitiv.

Obr. 6.4

Ecran AMOLED de 6,4 "

Ecran de 6,4 inchi cu rezoluție FullHD și un raport ecran/corp de 90,8%, nu trebuie să vă faceți griji că pierdeți nimic, indiferent dacă jucați jocuri sau vizionați filmul preferat.

Obr. Skvělé rozlišení 64 Mpx 1557545d

Rezoluție mare 64 Mpx

realme 8 oferă fotografii clare care surprind perfect toate detaliile. Datorită efectului bokeh și a estomparii de fundal personalizabile, fotografiile tale vor arăta profesional. Cu moda super noaptea, fotografiile tale vor arăta grozav chiar și noaptea.

Obr. 16 Mpx Selfie kamera 1557545e

Cameră selfie de 16 Mpx

Frumusețea ta va fi surprinsă cu fidelitate pe un selfie cu realme 8. Cu modul de înfrumusețare și modul de noapte, selfie-ul tău va fi grozav în orice lumină.

Obr. Infinite Bold design 1557545f

Design infinit îndrăzneț

Designul Infinite Bold este ceva care unește întreaga serie. Sloganul „Îndrăznește să sari” este afișat vizibil pe spatele telefonului, care este îndrăzneț și la modă și poate exprima pe deplin personalitatea și atitudinea tinerilor. Designul arată înțelegerea noastră unică a designului la modă și a capacităților de afișare, precum și spiritul mărcii Dare to Leap.

Obr. Slot na 3 karty 1557545g

3 slot pentru carduri

Nu mai trebuie să decideți dacă înlocuiți cartela SIM cu o cartelă de memorie, cu realme 8 le puteți avea pe ambele, datorită celor două sloturi de pe nanoSIM și unui slot suplimentar pentru un card MicroSD de până la 256GB.

Specificatii tehnice

  • Ecran: display AMOLED de 6,4 inchi
  • Rezoluția afișajului: 1080x2400 FHD+
  • Procesor: MediaTek Helio G95
  • Număr de nuclee: 8
  • Frecvența de bază: până la 2,0 GHz
  • Cip grafic GPU: ARM G76
  • Sistem de operare: Android 11
  • RAM: 6 GB
  • Memorie interna: 128 GB
  • Suport card de memorie: Micro SD, până la 256 GB
  • Camera spate: 64 + 8 + 2 + 2 Mpx
  • Camera frontala: 16 Mpx
  • Flash: Da
  • Bluetooth: 5.1
  • Wi-Fi: 802.11b/g/n/a/ac; 2,4 GHz / 5 GHz
  • Intrare pentru căști: 3,5 mm
  • Versiune USB: USB-C
  • Sistem de poziționare: GPS / AGPS, Beidou, Glonass, Galileo
  • Tip card dual SIM / SIM: Da, nanoSIM
  • Capacitate baterie: 5000mAh
  • Senzori: Cititor de amprentă pe afișaj, senzor magnetic, senzor de lumină, senzor de proximitate, giroscop, senzor de accelerație
  • Alte caracteristici: NFC
  • Inaltime: 160,6 mm
  • Latime: 73,9 mm
  • Adâncime: 8,0 mm
  • Greutate: 177 g

Parametrii

Vrsta robe
Diagonala ecranului
Sistem de operare
Tip
Tipul de afișare
Numărul de nuclee de procesor
Servicii de date
Funcțiile camerei
Configurarea cardului
Dimensiunea maximă a cardului de memorie
Slot pentru card de memorie
Formă notch
Tipul cartelei SIM principale
Tipul cartelei SIM secundare
Marcă procesor
Numărul de lentile ale camerei frontale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.