Purificator de aer Electrolux PA91-604DG

- 2%

Foto ilustrativa

Purificator de aer Electrolux PA91-604DG
Numărul comenzii
32101625
OEM
7332543707492
Producator
Electrolux
Puncte de loialitate: 139
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Electrolux PURE PA91-604DG Pure A9
Purificatorul de aer Electrolux este discret, minimalist si completeaza perfect interiorul casei tale. Acesta va furniza aer curat și sănătos casei dvs., astfel încât să vă simțiți proaspăt. Tehnologia PureSense măsoară calitatea aerului și ajustează curățarea după cum este necesar. Monitorizează automat calitatea aerului cu tehnologia Smart și aplicația Pure A9. Calitatea aparatului a fost certificată de Centrul European de Cercetare a Alergiilor ECARF și este potrivită persoanelor care suferă de alergii. Tratează-ți casa curat, fără viruși și bacterii. Substantele antibacteriene si un filtru neutralizeaza 99,9% din bacterii si impiedica multiplicarea lor in continuare. În afară de viruși și bacterii, purificatorul de aer reacționează și la gazele și mirosurile comune, care apar, de exemplu, în timpul gătitului.

Un purificator de aer cu o capacitate de până la 620 m3/h este recomandat pentru încăperile cu dimensiunea de 52-129 m2. Îl vei controla cu ușurință folosind afișajul electronic sau telecomanda. Nu lipsește modul de noapte, care permite o funcționare silențioasă în timpul somnului. Prin amplasarea unui purificator de aer în dormitor, veți asigura un aer curat, care este important pentru un somn de calitate. Zgomotul variază de la 17 dB. La funcționare maximă, nivelul de zgomot este de 49 dB, ceea ce reprezintă zgomotul aproximativ al unui apel normal.

Ajunge în toate colțurile
Cu tehnologia AirSurround, nu lasă colț. Acesta creează un flux de aer în spirală lină care ajunge în toate colțurile. Circulația aerului este astfel de trei ori mai rapidă decât generațiile anterioare.

Răspunde nevoilor casei tale
Cu funcția unică PureSense, purificatorul de aer poate monitoriza în mod constant calitatea aerului și poate regla intensitatea curățării în sine în funcție de starea curentă. În modul Smart, dispozitivul selectează viteza ventilatorului în funcție de nivelul de calitate a aerului măsurat. Indicația de culoare luminoasă arată starea aerului în șase nivele cu culori diferite. Modul manual poate fi, de asemenea, selectat dacă este necesar.

Urmăriți aerul condiționat de oriunde
Indiferent dacă sunteți în deplasare sau la serviciu, Pure A9 și Wi-Fi integrat vă permit să monitorizați calitatea aerului din casă, să controlați traficul într-o perioadă de timp sau să schimbați setările. Această aplicație este potrivită pentru iOS și Android.

5 etape de filtrare
Purificatorul de aer realizează filtrarea în mai multe etape pentru un aer perfect curat, fără praf, păr de animale, alergeni sau polen. Filtrul mecanic prelungește durata de viață a filtrului, captând particulele de aer mai mari și praful din aer. La rândul său, stratul antibacterian previne creșterea microorganismelor. Filtrul EPA 12 elimină impuritățile mici din aer, de până la 0,3 microni, captând praful fin, polenul și alți alergeni. Mirosul neplăcut este captat de filtrul de carbon și, de asemenea, reduce creșterea mucegaiului și a bacteriilor. Ionizatorul, la rândul său, elimină contaminanții din aer folosind ioni pozitivi și negativi. Fiecare filtru de curățare este echipat cu o etichetă inteligentă unică care înregistrează utilizarea acestuia și recunoaște durata de viață rămasă a filtrului.

Debit aer 620 m3/h
Spatiu curatat 129 m2
Zgomot maxim 49 dB
Consum de energie 41 W
Indicator de stare a filtrului Da
Filtru Filtru de carbon, Protectie antibacteriana
Caracteristici Display, Mod noapte, Senzor calitate aer, Wi-Fi, Ionizare aer Latime produs 31,5 cm
Inaltime produs 72,5 cm
Adancime produs 31,5 cm
Greutate produs 8,9 kg

Parametrii

Vrsta robe
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.