PS5 joc Diablo IV

- 5%

Foto ilustrativa

PS5 joc Diablo IV
PS5 joc Diablo IV
PS5 joc Diablo IV
PS5 joc Diablo IV
Numărul comenzii
31078046
OEM
0007765
Producator
Activision
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Diablo IV pentru PS5

EAN: 5030917298271

Vânzări din: 6.6.2023

Precomandă

  • Acces preliminar la versiunea beta deschisă
  • Purtător de lumină pentru Diablo IV

Conținutul pachetului

  • Diablo IV pentru PS5™

Diablo IV - experiența RPG de ultimă generație

Gazde nesfârșite ale răului, nenumărate abilități pe care trebuie să le stăpânești, temnițe terifiante și pradă legendară te așteaptă.

Joacă solo sau cu prietenii

Pornește o campanie și întâlnește personaje interesante într-un cadru întunecat cu o poveste captivantă.

Explorează conținutul după terminarea jocului

O lume comună în care jucătorii se pot întâlni în orașe, pot face comerț, pot face echipă împotriva șefilor sau pot coborî în zone PvP.

Diablo IV - doar începutul

Noi evenimente, povești, anotimpuri, recompense și multe altele.

Lilith, fiica urii, se întoarce

Au trecut decenii de la evenimentele din Diablo III: Reaper of Souls, iar Lilith este hotărâtă să preia din nou controlul asupra Sanctuarului.

Explorează peste 140 temnițe și misiuni secundare

Vei câștiga recompense și îți vei aprofunda experiența poveștii.

Învinge șefii cu alți jucători

Găsiți comori bonus.

Evenimente locale

Recompense rapide pe teritoriile Sanctuarului.

Eliberați cetățile

Veți scăpa de demonii corupți și de bestiile ostile, veți deveni avanposturi prietenoase care vor schimba pentru totdeauna aspectul lumii.

Dezvoltarea caracterelor

O alegere de clase, o gamă de abilități și o gamă largă de obiecte cosmetice.

Experiența după încheierea jocului

Joacă dincolo de povestea principală datorită unui meniu post-game mai robust.

Câmpuri de ură

În iadul PvP, colectați Semințe de ură și Praf roșu pentru care puteți obține animale de călărie și obiecte cosmetice.

Panouri Paragon

Depășește nivelul maxim și folosește glife pentru a dezvolta personajele printr-un nou vârf de putere epic.

Temnițe de coșmar

Efectuează sigilii și testează-ți abilitățile în temnițele mai sălbatice.

Helltide

Eveniment regulat, obțineți pradă din cuferele Helltide pentru distrugerea servitorilor Lilith mai puternici.

Șoaptele morților

Ridicați-vă nivelul conturilor în lumea jocului și obțineți favoruri Grim Favors pentru a le schimba în echipament legendar și multe altele!

Notă: Disponibilitatea reală în funcție de platformă și data lansării versiunii beta pot fi modificate. Durata minimă a versiunii beta deschise este de 2 zile. Oferta este limitată în timp. Necesită un cont Battle.net și o conexiune la internet. Vă rugăm să vizitați Diablo.com pentru detalii. © 2022 Blizzard Entertainment, Inc.

Parametrii

Pentru echipamente
Gen
Joc
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.