PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III

Foto ilustrativa

PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
PS5 - Call of Duty: Modern Warfare III
Numărul comenzii
AH921715231
OEM
5030917299681
Producator
ACTIVISION
Puncte de loialitate: 19
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Call of Duty: Modern Warfare III pentru PS5

EAN: 5030917299681

Data lansării: 10.11.2023

Adaptează-te sau mori

Căpitanul Price și Task Force 141 se confruntă cu cea mai mare amenințare.

Criminalul de război Vladimir Makarov își sporește influența.

Task Force 141 este forțată să lupte ca niciodată.

O luptă înseamnă o decizie

Unelte diferite, căi diferite de parcurgere a misiunii.

Misiunile de luptă deschise oferă mai multe opțiuni pentru jucător.

Depinde de tine dacă alegi o abordare discretă sau dacă te arunci în luptă împotriva inamicului.

E timpul să reglăm conturile

Modern Warfare® III sărbătorește cea de-a 20-a aniversare a jocului Call of Duty®.

Cea mai mare colecție de hărți pentru un singur jucător realizată vreodată.

16 hărți originale din Modern Warfare® 2 (2009) au fost îmbunătățite.

Mai mult de 12 hărți de bază 6v6 noi vor da viață sezoanelor de după lansare ale jocului.

Zombi într-o lume deschisă nouă

Supraviețuiește în lupta împotriva hoardelor uriașe de strigoi.

MWZ spune o nouă poveste despre Treyarch Zombies și aduce misiuni și secrete.

Pregătește-te să lupți pentru supraviețuire în lumea deschisă PvE împotriva celor mai mari inamici.

Cu precomanda dvs. veți primi:

  • Acces timpuriu la versiunea beta deschisă - în premieră pentru PlayStation®*.

Conține:

  • Call of Duty®: Modern Warfare® III
  • Include versiunea PS5™ a jocului

Detalii

Disponibilitatea efectivă pe platforme și data lansării versiunii beta se pot modifica.

Durata minimă a programului beta deschis este de 2 zile.

Oferta este limitată în timp. Descărcarea poate necesita un abonament PlayStation®Plus.

Detalii pot fi găsite la www.callofduty.com.

© 2023 Activision Publishing, Inc. ACTIVISION, CALL OF DUTY, CALL OF DUTY WARZONE și MODERN WARFARE sunt mărci comerciale ale Activision Publishing, Inc. Toate celelalte mărci comerciale și denumiri comerciale sunt proprietatea proprietarilor respectivi.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.