Proiector interactiv Optoma W320USTi (DLP, WXGA, FULL 3D, 4.000 ANSI, 20.000: 1, 2x HDMI, 2x VGA, difuzor 16W, NET)

Foto ilustrativa

Proiector interactiv Optoma W320USTi (DLP, WXGA, FULL 3D, 4.000 ANSI, 20.000: 1, 2x HDMI, 2x VGA, difuzor 16W, NET)
Proiector interactiv Optoma W320USTi (DLP, WXGA, FULL 3D, 4.000 ANSI, 20.000: 1, 2x HDMI, 2x VGA, difuzor 16W, NET)
Proiector interactiv Optoma W320USTi (DLP, WXGA, FULL 3D, 4.000 ANSI, 20.000: 1, 2x HDMI, 2x VGA, difuzor 16W, NET)
Proiector interactiv Optoma W320USTi (DLP, WXGA, FULL 3D, 4.000 ANSI, 20.000: 1, 2x HDMI, 2x VGA, difuzor 16W, NET)
Proiector interactiv Optoma W320USTi (DLP, WXGA, FULL 3D, 4.000 ANSI, 20.000: 1, 2x HDMI, 2x VGA, difuzor 16W, NET)
Numărul comenzii
3766489
OEM
95.72702GC0E
Producator
Optoma
Puncte de loialitate: 521
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Proiector interactiv Optoma W320USTi

Proiecție interactivă cu distanță de proiecție foarte scurtă

W320USTi oferă prezentări luminoase și vibrante în orice moment al zilei. Dispune de noua tehnologie interactivă TouchBeam, care permite utilizatorilor să controleze proiectorul cu degetul. Ideal pentru întreprinderi, școli și licee.

Durată lungă de viață și eficiență energetică

Acest proiector se mândrește cu o durată lungă de viață a lămpii de până la 6500 de ore și cu funcții de economisire a energiei care asigură un cost total de proprietate redus.

Contrast și luminozitate ridicate

Cu un raport de contrast de 20.000:1 și un flux luminos de 4.000 lumeni ANSI, acest proiector oferă imagini și texte clare și clare, ceea ce îl face ideal pentru întâlniri corporative sau aplicații educaționale pentru școli.

Conținut 3D și rată de reîmprospătare rapidă

Proiectorul Optoma este capabil să afișeze conținut 3D adevărat din aproape orice sursă, inclusiv playere Blu-ray 3D, emisiuni terestre 3D și cea mai recentă generație de console de jocuri. Suportând o rată de reîmprospătare rapidă de 144 Hz, acesta oferă imagini ultraușoare, fără pâlpâiri de imagine care să distragă atenția.

Aruncare foarte scurtă

Proiectorul poate proiecta o imagine de 100 de inci de la o distanță de 55 cm. Această caracteristică minimizează distanța proiectorului față de suprafața de proiecție, reducând umbrele și permițând o prezentare mai ușoară.

Tehnologie interactivă TouchBeam

Optoma permite ca mai multe persoane să lucreze simultan pe ecran fără a utiliza un stilou. Este ușor să desenați, să adnotați, să măriți și să rotiți imagini pe ecranul proiectat. Puteți chiar să deschideți documente sau să navigați pe internet fără să atingeți computerul.

Difuzor integrat

Proiectorul dispune de un difuzor integrat care elimină necesitatea de a conecta dispozitive audio externe, sporind mobilitatea acestuia.

Oprire automată și restaurare rapidă

Proiectorul este echipat cu o funcție de "Oprire automată", care asigură oprirea automată a proiectorului după o perioadă de timp stabilită, atunci când nu este utilizat. Funcția de resetare rapidă permite ca proiectorul să fie pornit din nou dacă este oprit din greșeală.

Prezentare privind economisirea și controlul energiei

Proiectorul oferă moduri de lampă care pot reduce consumul de energie cu până la 70%. Această caracteristică prelungește, de asemenea, durata de viață a lămpii și reduce costul total de funcționare și întreținere a proiectorului. Cu funcția Eco AV MUTE, puteți direcționa atenția publicului de la imagine la cuvântul dumneavoastră rostit prin întreruperea delicată a proiecției imaginii atunci când nu este necesar.

Conexiune fără fir

Utilizând funcțiile WPS opționale ale adaptorului wireless (vândut separat) și funcția WPS a AP-ului dvs. (este necesar suportul dispozitivului) - puteți conecta ecranul fără fir de la un laptop, computer sau dispozitiv mobil și prezenta.

5 ani de garanție Optoma

Optoma oferă o garanție oficială de 5 ani pentru acest proiector, care, după mulți ani de utilizare, va oferi exact aceeași calitate de reproducere a culorilor ca în ziua în care l-ați cumpărat.

Parametrii

Vrsta robe
Interfață
Tehnologie
Rezoluția reală a proiectorului
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.