PRO PLAN CAT DELICATE Capsulă de pește de mare 26x85 g

Foto ilustrativa

PRO PLAN CAT DELICATE Capsulă de pește de mare 26x85 g
PRO PLAN CAT DELICATE Capsulă de pește de mare 26x85 g
BUNURI REDUSE
Numărul comenzii
AC12457619
Producator
Purina
Preț unitar: 163,86 ban / g
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Descriere și parametri

Hrană completă pentru pisici adulte cu digestie sensibilă.

- pungă pentru pisici adulte cu digestie sensibilă
- hrană foarte gustoasă cu pește marin în suc
- ingrediente de înaltă calitate și conținut prebiotic dovedit a îmbunătăți digestia
- conține niveluri modificate de acizi grași omega-3 EPA și DHA, care reduc reacțiile cutanate asociate cu sensibilitățile alimentare

PURINA® PRO PLAN® DELICATE nutrisavour conține toți nutrienții de care pisica dumneavoastră are nevoie pentru vitalitate zilnică și sănătate de lungă durată. Hrana pentru mușcături moi combină ingrediente atent selecționate pentru a oferi pisicii dumneavoastră nutriția de care are nevoie, cu un gust delicios.

Carne și produse de origine animală, extracte proteice de origine vegetală, pește și subproduse din pește (din care pește marin 4 %), subproduse de origine vegetală, uleiuri și grăsimi, minerale, zaharuri

Aditivi:
Aditivi nutriționali:
m.j./kg:, vit A: 1070, vit D3: 150, vit E: 320, mg/kg:, sulfat feros monohidrat: (Fe): 13, iodat de calciu anhidru: (I): 0,38, sulfat de cupru pentahidrat: (Cu): 0,98, sulfat de mangan monohidrat: (Mn): 1,8, sulfat de zinc monohidrat: (Zn): 18, taurină: 480, agenți aromatizanți, constituenți analitici:
, umiditate: 78,0 %, proteine: 12,6 %, grăsimi: 3,8 %, conținut anorganic: 2,3 %, fibre brute: 0,3 %, acizi grași omega-3: 0,11 %, acizi grași omega-6: 1,1 %.

Instrucțiuni de hrănire:
Administrați 3 capsule pe zi unei pisici adulte (4 kg) în cel puțin 2 doze separate. Nevoile individuale pot varia. Rația de hrană ar trebui ajustată pentru a menține pisica într-o condiție corporală slabă. Se servește la temperatura camerei. Ar trebui să fie întotdeauna disponibilă apă potabilă curată și proaspătă.

Depozitați alimentele într-un loc răcoros și uscat.

Ambalajele alimentare nu sunt pentru joacă. Țineți-l departe de copii și animale pentru a preveni posibila sufocare.

Parametrii

Tip de hrană
Marcă
Dimensiunea Pachetului
Calitate
Vârsta pisicii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1915 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.46% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.