Power bank Viking PN-961, QC3.0, 10000 mAh, negru

- 9%

Foto ilustrativa

Power bank Viking PN-961, QC3.0, 10000 mAh, negru
Power bank Viking PN-961, QC3.0, 10000 mAh, negru
Power bank Viking PN-961, QC3.0, 10000 mAh, negru
Power bank Viking PN-961, QC3.0, 10000 mAh, negru
Power bank Viking PN-961, QC3.0, 10000 mAh, negru
Numărul comenzii
3665228
OEM
PN961B
Producator
Viking
Puncte de loialitate: 5
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Viking Power Bank PN-961

Capacitate: 10000mAh

Culoare: negru

Descrierea produsului

Banca de alimentare fiabilă și variabilă Viking PN-961 este cea mai bună sursă de alimentare de rezervă din lume.

Capacitatea sa reală de 10000 mAh reprezintă compromisul ideal între numărul de încărcări, greutate și uzura zilnică.

Suficient pentru încărcarea în standby a tuturor dispozitivelor dvs., cum ar fi telefoane mobile, tablete, cititoare de cărți, GPS, lanterne, aparate foto și multe alte dispozitive.

Porturi de ieșire USB

Cele 2 porturi de ieșire USB vă permit să conectați până la 2 dispozitive diferite în același timp!

Una dintre ieșirile USB suportă, de asemenea, încărcarea rapidă QUALCOM QC3.0 max 12V (18W)!

Conectori de intrare

Cei 3 conectori de intrare vă asigură că puteți încărca acumulatorul cu orice cablu pe care îl aveți la dumneavoastră.

Banca de energie acceptă auto-încărcarea prin USB-C, Apple Lightning și micro USB. Conectorul micro USB acceptă încărcarea rapidă a powerbank-ului până la maxim 12 V.

Protecție perfectă

Electronicele de înaltă calitate furnizate de o companie japoneză vă vor asigura toată protecția, atât a dispozitivelor electronice, cât și a băncii de alimentare în sine.

Tot ce aveți nevoie

Bateria modernă Li-polimer garantează încărcarea și descărcarea powerbank-ului fără efect de memorie și cu o greutate totală de numai 220g la o capacitate de 10000mAh!

Powerbank-ul VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh este compatibil pentru încărcare cu 99% din electronicele mici de pe piața noastră, inclusiv cele cu conectori de încărcare USB-C și Apple Lightning.

Avantajele băncii de alimentare VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh

  • Intrare și ieșire până la max. 12 V (18 W)
  • Suport pentru încărcare rapidă QUALCOM QC3.0
  • Capacitate reală 10000mAh / 3.7V / 37Wh
  • Tehnologie japoneză IC de înaltă eficiență pentru a spori durata de viață și protecția bateriei
  • Afișajul LCD indică starea de încărcare/descărcare și capacitatea reziduală, inclusiv identificarea încărcăturii QC.
  • Cipul electronic inteligent încorporat (MCU) detectează automat tensiunea și curentul necesare de la produsele digitale care sunt încărcate și optimizează în timp real tensiunea și curentul de ieșire pentru a obține cea mai eficientă încărcare, fără a solicita în mod excesiv bateria dispozitivului care este încărcat.
  • Conține elemente electronice de protecție pentru a preveni supraîncărcarea, descărcarea, scurtcircuitarea dispozitivului încărcat și a băncii de energie în sine.

Specificații de bază:

  • Brand.
  • Model: PN-961 QC3.0 10000mAh
  • Capacitate: 3.7 / 10000mAh / 37Wh
  • Baterie: Li-pol
  • Dimensiune: 145.5 * 72.8 * 14.3mm
  • Greutate: 220g
  • Ieșire USB 1 QC3.0: 4.6V-12V 3A-1.5A (auto-detecție) 18W
  • Ieșire USB 2: 5V 2.4A
  • Intrare micro USB: 5V 2.4A / 9V 2.4A / 12V 1.5A
  • Intrare USB-C: 5V 3A
  • Intrare Apple Lightning: 5V 3A
  • Număr minim de încărcături: 500
  • Timp de încărcare: cu suport QC3.0 aproximativ 2 ore.
  • Accesorii: instrucțiuni în limba cehă, bancă de alimentare
  • Certificare: CE, FC, Rohs

Parametrii

Tip de accesorii
Dispozitiv
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.