Plafonieră Yeelight A2101C450 (cu stele)
528,31 Lei
467,93 Lei
393,22 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Caracteristici cheie
- Control inteligent, telecomandă, opțiune de control vocal
- Iluzia cerului înstelat
- Conceput pentru o cameră de 10-15 m2
- Temperatura de culoare reglabilă de la 2700K la 6500K
- Indice ridicat de redare a culorilor Ra95 - culori naturale chiar și la lumină artificială
- Lumină albastră RGO sigură pentru ochi, fără intermitențe, cu lumină albastră Nivelul de siguranță
- Instalare ușoară
- Plafoniera este rezistentă la praf și insecte
- Poate fi controlat și prin intermediul telecomenzii Yeelight sau al unui variator inteligent de lumină
- Conectivitate WLAN IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz și Bluetooth 4.2
- Compatibil cu Google Assistant, Apple HomeKit, Samsung SmartThings, Amazon Alexa
- Integrare în Xiaomi Mi Home
Plafonieră Yeelight A2101C450
Fie că trebuie să vă iluminați dormitorul, camera de zi sau camera copiilor, plafoniera Yeelight A2101C550, în designul său minimalist, se potrivește perfect. Lumina blândă a corpului de iluminat Yeelight luminează întreaga încăpere fără umbre inutile. Puteți alege din mai multe moduri predefinite și puteți seta combinația potrivită de luminozitate și temperatură a luminii pentru fiecare moment al zilei. Indicele ridicat de redare a culorilor asigură că lumina este aproape imposibil de distins de lumina zilei, vă puteți bucura de aceleași culori strălucitoare și fără decolorare ca în cazul iluminatului natural. În schimb, adormirea va fi mai ușoară cu modul Moonlight, cu luminozitate ultra-minimală pentru a ușura ochii obosiți, exact ca lumina lunii.
Controlul inteligent al luminii de plafon Yeelight
Plafoniera Yeelight A2101C550 poate fi controlată în mod convenabil prin intermediul telefonului mobil cu ajutorul aplicației Yeelight, al asistenților vocali, al telecomenzii Yeelight sau prin intermediul variatorului inteligent Yeelight Smart Dimmer. În câteva secunde puteți ajusta temperatura de culoare a iluminatului în funcție de nevoile dvs. exacte. Pe lângă aplicația dedicată Yeelight, lumina poate fi integrată și în aplicația Xiaomi Mi Home.
Veți fi încântați de opțiunea de a controla prin intermediul comenzilor Wi-Fi / BT - premiata variator inteligent sau telecomanda Yeelight se vând separat și nu sunt incluse.
Există, de asemenea, compatibilitate cu asistenții vocaliGoogle Assistant, Apple HomeKit, Samsung SmartThings, Amazon Alexa (prin intermediul unui gateway dedicat al platformei).
Parametrii tehnici
Parametrii tehnici
- Compatibilitate: Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa, Xiaomi Mi Home
- Conexiune: Bluetooth
- Stil: Modern
- Culoare: Alb
- Material: plastic
- Tipul de lumină Plafonieră
- Scop: interior
- Alte caracteristici: dimabilitate, SMART, Aplicație mobilă, Telecomandă
- Dimensiuni: 9,3 x 49,5 x 49,5 cm
- Sursă de lumină: LED integrat
- Tip de bec: LED
- Flux luminos: 3 500 lm
- Temperatura de culoare a luminii: Alb cald
- Cromaticitate minimă: 2 700 K
- Tensiune de intrare: 230 V
- Putere: 50 W
- Alimentare electrică: rețea
- Grad de protecție IP: IP20
- Durata de viață 25 000 h
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.