Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc

- 2%

Foto ilustrativa

Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Philips Hue White Ambiance 6W 800 E27 4buc
Numărul comenzii
31122759
OEM
929002489804
Producator
Philips
Puncte de loialitate: 20
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Obr. Příjemné, nastavitelné bílé světlo 1603679a

Lumină albă plăcută, reglabilă

Luminozitatea acestor becuri este comparabilă cu cea a becurilor tradiționale cu o putere de 60 W. Lumina lor, care se poate schimba de la alb cald la rece, vă puteți ilumina, de exemplu, când citiți pe canapea, ascultați muzică sau vă relaxați în cameră. .

Obr. Ovládejte aplikací Bluetooth až 10 světel 1603679b

Controlează până la 10 lumini cu Bluetooth

Aplicația Hue Bluetooth vă permite să controlați iluminarea inteligentă Hue într-o cameră din casa dvs. Puteți adăuga până la zece lumini inteligente și le puteți controla prin atingerea unui buton de pe dispozitivul dvs. mobil.

Obr. Ovládejte světla hlasem 1603679c

Controlați luminile prin voce

Philips Hue funcționează cu asistenții vocali Amazon Alexa sau Google Assistant atunci când este asociat cu dispozitivele Google Nest sau Amazon Echo. Folosind comenzi vocale simple, poți controla mai multe lumini, dar chiar și o singură lampă în cameră.

Obr. Navoďte si správnou atmosféru teplým až studeným bílým světlem 1603679d

Creați atmosfera potrivită cu lumină albă caldă până la rece

Aceste becuri și lămpi vă oferă lumină albă într-o gamă largă de nuanțe, de la cald la rece. Deoarece sunt complet reglabile (de la lumină puternică la iluminare slabă de noapte), puteți regla luminile la o nuanță și luminozitate care să se potrivească nevoilor dumneavoastră zilnice.

Specificatii tehnice

  • Dimensiuni (L × H × A): 60x110
  • Protectia mediului
  • Umiditate de funcționare: 5%
  • Temperatura de funcționare: -20 până la 45 ° C
  • Include caracteristici / accesorii suplimentare
  • Opțiune Mute cu Hue Switch și aplicație Hue: Da
  • Garanție
  • 2 ani: Da
  • Consumul de energie electrică
  • Clasa de eficienta energetica (EEL): F
  • Serviciu
  • Garantie: 2 ani
  • Specificații
  • Greutate: 72
  • Tehnologia becului: LED
  • Flux luminos la 2700 K (setare implicită din fabrică): 570 lm
  • Flux luminos la 4000 K: 830 lm
  • Bec
  • Temperatura de cromaticitate: 2200K-6500K
  • Diametru: 60 mm
  • Etichetă energetică (ACC (UE) 874/2012; A ++ - E): F
  • Priză: E27
  • Forma produsului: A60
  • Inaltime: 110 mm
  • Tensiune de intrare: 220V-240V
  • Durata de viata: 25.000 h
  • Ieșire de lumină: de la alb cald la lumina rece a zilei
  • Flux luminos: 800 lm
  • Max. putere de operare: 6 W
  • Max. putere in standby: 0,5 W
  • Număr de cicluri de pornire: 50.000
  • Factor de putere: 0,5
  • Durata de viata nominala: 25.000 h
  • Software actualizabil
  • când este conectat la aplicația Bluetooth sau Hue Bridge
  • Lansa
  • Ieșire de lumină instantanee 100%.
  • Consum de energie: 6 W
  • Protocol de comunicare
  • Bluetooth și Zigbee
  • Software actualizabil
  • Când vă conectați la o aplicație Bluetooth sau Hue Bridge
  • Conținutul pachetului
  • Becuri de nuanță: 4
  • Sisteme suportate
  • compatibil cu tehnologia HomeKit: Da
  • IOS
  • da
  • Philips Hue
  • iOS 13 și versiuni ulterioare
  • Android 8.0 și versiuni ulterioare
  • Asistenți vocali
  • Amazon Alexa
  • Asistent Google
  • Apple HomeKit (prin Hue Bridge)
  • Microsoft Cortana (prin Hue Bridge)
  • Dimensiunile și greutatea pachetului
  • EAN / UPC - produs: 8719514328280
  • Greutate neta: 0,283 kg
  • Greutate brută: 0,391 kg
  • Inaltime :: 174.000 mm
  • Lungime: 140.000 mm
  • Latime: 146.000 mm
  • Număr material (12NC): 929002489804

Parametrii

Produs
Clasa energetica
Tensiune (V)
Numărul de piese din pachet
Durată de viață
Flux luminos (lm)
Consumul de energie
Funcție
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.