Patine cu rotile Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 44
780,75 Lei
691,45 Lei
581,05 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Movino Mint 3 este o noutate pentru riderii care iubesc să patineze în oraș. Pentru a pedala eficient în jungla urbană și pentru a profita de infrastructura acesteia este nevoie de abilitățile și echipamentul potrivit. Patinele Freeride își vor dovedi utilitatea atât atunci când se deplasează în oraș, cât și atunci când execută trucuri. Patinele Mint 3 sunt un model versatil care îți permite să patinezi rapid, să faci slalom, dar poți încerca și sărituri și alunecări pe jante.
Durabilitate pentru călătoria urbană
O carcasă solidă în patinele de freeskating este esențială. Oferă un nivel corect de control și, mai mult decât atât, oferă suport pentru picior atunci când se întoarce și execută trucuri. Acesta este un aspect esențial în mersul dinamic. Interiorul cojii este umplut cu o căptușeală, care este un element la fel de important al patinelor de freeskating. Căptușeala este cea care este în mare măsură responsabilă pentru confortul și confortul în timpul mersului și este responsabilă pentru stabilizarea corectă a gleznei. Cizma interioară fermă de la Movino este realizată din spumă și are o umplutură mare. Talpa interioară de pe Mint 3 este înlocuibilă, astfel încât nu există nicio problemă în a o înlocui în caz de uzură. O altă parte înlocuibilă a patinelor este glisorul. Acesta salvează marginea exterioară de abraziune atunci când alunecă.
Alegerea mărimii potrivite este foarte importantă pentru patinele de oraș. Pantoful trebuie să se potrivească perfect și să țină piciorul ferm. Acest lucru reduce riscul de rănire și de abraziuni neplăcute care pot apărea atunci când patinele sunt prea largi sau prea strânse. Modelul Mint 3 este echipat cu două catarame și șireturi care stabilizează și mai mult glezna. Sistemul de fixare permite o mai bună adaptare la piciorul utilizatorului.
Parametrii selectați corect
Patinele Mint 3 nu au frână, deoarece sunt concepute pentru riderii experimentați - cei care stăpânesc tehnicile de frânare, cum ar fi oprirea în T sau plugul. Roțile cu diametrul de 80 mm asigură o aderență și o viteză excelente, ceea ce le face excelente pentru mersul în oraș. Sunt fabricate din poliuretan, care este durabil și, de asemenea, absoarbe vibrațiile în timpul mersului. Roțile de duritate 85A oferă echilibrul perfect între aderență și durabilitate, ceea ce le face rezistente la abraziune. Cele patru roți ale modelului Mint 3 sunt adăpostite într-o patină din aluminiu. Patinele au un cadru ușor, dar durabil, pentru un control maxim. În plus, îl puteți ajusta pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră. Datorită ajustării alunecării, puteți muta punctul de echilibru în funcție de nevoile dvs. Șasiul dinamic al patinelor vă permite să prindeți viteză.
Specificații
Ajustarea dimensiunii | NU |
Material | aluminiu |
Diametrul roții | 80 mm |
Frână | Nu |
Culoare | Negru/mint |
Capacitate maximă de încărcare | 100 kg |
Producător | Movino |
Clasificarea rulmenților | ABEC-9 |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.