OUKITEL WP22 Black - 6.58" HD IPS/1080x2408/Octa-core/8GB 256GB/48Mpx/16Mpx/4G/LTE/GPS/10000mAh/Android 13

- 8%

Foto ilustrativa

OUKITEL WP22 Black - 6.58" HD  IPS/1080x2408/Octa-core/8GB 256GB/48Mpx/16Mpx/4G/LTE/GPS/10000mAh/Android 13
Numărul comenzii
AGIGT00021
OEM
84008143
Producator
Oukitel
Puncte de loialitate: 56
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

1 234,61 Lei

1 133,48 Lei

952,50 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 121,10 Lei
In stoc 1 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

1 133,48 Lei

1 234,61 Lei

952,50 Lei fără TVA

Descriere și parametri

OUKITEL WP22 Negru Robustul Oukitel WP22 oferă un sunet revoluționar de la un difuzor foarte puternic, cu un sunet clar de până la 125dB. Cu un ecran FHD de 6,58", vă veți bucura din plin de toate îmbunătățirile Android 13. Performanța este asigurată de un procesor octa-core MediaTek MTK6779 și 8GB RAM 256GB ROM. Cu cele mai recente îmbunătățiri de durabilitate de grad militar MIL-STD-810H și certificare IP68 & IP69K, WP22 poate rezista la o varietate de condiții dure. Împreună, bateria de 10.000 mAh va permite utilizarea telefonului pentru perioade lungi de timp. Este născut pentru a fi utilizat oriunde. Specificații tehnice: Sistem de operare: Google Android 13.0 Limbă. Procesor: Mediatek MT6779 2,2 GHz, Octa core. RAM: 8 GB 256 GB memorie internă Afișaj: 6,58" HD IPS, 20,5:9 Rezoluție: 1080*2408 Dual 4G SIM: Da (2x nanoSIM) Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n Rețele mobile: 2G: GSM B2/B3/B5/B8 3G: WCDMA B1/B2/B4/B5/B8 4G: FDD:B1/2/3/4/5/7/8/12/17/18/19/20/25/26/28(A B)/66 TDD:B38/B39/B40/B41 Cameră frontală: 16 MPx față (f2.0) Cameră spate: 48,0 MPx (f1,8) 2,3 MPx 0,3 MPx spate Vedere pe timp de noapte: da Comenzi tactile. OTG Da G-Sensor: suportat Cititor de amprentă digitală: Da LED de notificare: Nu NFC: Da Capacitate de extindere: 1x microSDHC (până la 256 GB), slot separat Video: 3GP, MP4, AVI, WMV, MKV, MOV, FLV, etc. Audio: AMR, MP3, WAV, WAV, AAC, FLAC, WAV, etc. Imagini: GIF, BMP, PNG, GIF, etc. Comunicare: Skype, Google Talk, e-mail, browser web, Youtube, etc. Date: EDGE, 3G, HSDPA, HSUPA, 4G/LTE Bluetooth: 5.0 Radio FM: Da Difuzor: Da, 125 dB GPS: Da GLONASS: Da BEIDOU: Da Galileo: Da NFC: Da Culoare: Negru Baterie: Li-Pol 10 000 mAh Adaptor de alimentare: 9V (2A) Încărcare fără fir: Nu Da 18W Încărcare inversă: Da Certificări: IP68, IP69K, MIL-STD-810G Timpul de funcționare: Până la 75 de ore de funcționare normală Greutatea telefonului: 405g Greutatea întregului pachet: 725 g Dimensiunile dispozitivului: 174,6 x 83,5 x 19 mm (lățime x înălțime x adâncime) Dimensiuni cutie: 205 x 205 x 38 mm (înălțime x lățime x adâncime) Conținutul pachetului: Carcasa: 1: 1x telefon mobil WP22 Black 1x adaptor de încărcare 1x cablu de la USB la USB-C 1x manual mic 1x card de garanție

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.