OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde

MARATONUL
- 19%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde
Numărul comenzii
31288548
OEM
5011102201
Producator
OnePlus
Puncte de loialitate: 165
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 3 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

4 084,97 Lei

3 316,18 Lei

2 786,71 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 3 318,26 Lei
In stoc 3 bucăți, 15.5.2024 la dumneavoastră

3 316,18 Lei

4 084,97 Lei

2 786,71 Lei fără TVA

Descriere și parametri

OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, verde

Fluiditatea performanței

OnePlus 11 5G este echipat cu până la 16 GB de memorie RAM LPDDR5X de ultimă generație pentru o performanță fluidă și o comutare rapidă a aplicațiilor.

Baterii inteligente

Tehnologia Battery Health Engine asigură o durată lungă de viață a bateriei și recuperarea automată a bateriei în timpul încărcării rapide SUPERVOOC.

Răcire eficientă

Răcirea Cryo-velocity VC cu materiale cristaline-grafene disipează eficient căldura și previne supraîncălzirea telefonului.

Conexiune rapidă

Wi-Fi dual-band (2,4 GHz și 5 GHz) crește viteza de transfer de date cu până la 30%. Pregătit pentru Wi-Fi 7 pentru o conectivitate și mai rapidă.

Cameră foto excepțională

Trei camere principale cu algoritm TurboRAW HDR și hardware Accu-spectrum pentru a crea fotografii și videoclipuri uimitoare.

O experiență imersivă

Afișaj Super Fluid AMOLED de 6,7", 120Hz 2K Super Fluid cu tehnologie LTPO pentru o experiență de divertisment fluidă și captivantă.

Specificații tehnice:

  • Dimensiunea ecranului: 6,7"
  • Rezoluție: 3216 x 1440 (QHD ), 525 ppi
  • Rata de reîmprospătare: 1-120 Hz dinamic
  • Sistem de operare: OxygenOS 13.0 bazat pe Android™ 13
  • PROCESOR: platforma mobilă Qualcomm Snapdragon™ 8 Gen 2
  • PROCESOR GRAFIC: X570: Adreno 740
  • Baterie: 5 000 mAh
  • RAM: 8 GB
  • ROM: 128 GB
  • Bluetooth: 5.3
  • NFC: Da
  • Tip USB: USB-C
  • Dual SIM: Da (Nano SIM)
  • Dolby Atmos: Da
  • Dolby Vision: da
  • Înălțime: 163,1 mm
  • Lățime: 74,1 mm
  • Grosime: 8,53 mm
  • Greutate: 205 g

Conținutul pachetului:

  • Adaptor de alimentare SUPERVOOC de 100W
  • Cablu de tip A la C
  • Scurte instrucțiuni de utilizare
  • Scrisoare de bun venit
  • Informații de siguranță și carte de garanție
  • Ac pentru a glisa slotul pentru cartela SIM

Parametrii

Sistem de operare
Tip
Tipul de afișare
Tehnologia wireless
Servicii de date
Funcțiile camerei
Configurarea cardului
Extensie
Formă notch
Tipul cartelei SIM principale
Tipul cartelei SIM secundare
Marcă procesor
Numărul de lentile ale camerei frontale
Numărul de lentile ale camerei din spate
Tipul bateriei

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.