Nedis WIFILD20RGBW - Spot de podea | Wi-Fi | Tub | 180 lm | RGBIC / Alb cald sau rece | 2700 - 6500 K | 10 W | Metal

Foto ilustrativa

Nedis WIFILD20RGBW - Spot de podea | Wi-Fi | Tub | 180 lm | RGBIC / Alb cald sau rece | 2700 - 6500 K | 10 W | Metal
Numărul comenzii
AG900432
OEM
WIFILD20RGBW
Producator
Nedis
Puncte de loialitate: 21
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

424,20 Lei

356,47 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 417,26 Lei
In stoc 2 bucăți, 16.5.2024 la dumneavoastră

424,20 Lei

356,47 Lei fără TVA

Descriere și parametri

SmartLife Mood Light Wi-Fi | Tube | 180 lm | RGBIC / Alb cald sau rece | 2700 - 6500 K | 10 W | Metal / Silicon - Lumină LED inteligentă verticală de înaltă calitate, cu podea, într-o carcasă metalică solidă - Design subțire, minimalist și cu economie de spațiu - Efect de iluminare bun, fără puncte luminoase și fără zone întunecate - Plug & play: conectare directă la o rețea Wi-Fi - Alegerea a 12 scene diferite sau personalizarea propriilor scene - Iluminare reglabilă - Temperatură de culoare reglabilă - de la alb foarte cald (2.700 K) la alb rece (6.500 K) - Utilizați aplicația Nedis® SmartLife pentru a seta ora de pornire/oprire automată - Telecomandă inclusă - vă permite să controlați mai multe becuri simultan - Suport pentru control vocal - în combinație cu Amazon Alexa sau Google Home - Poate fi utilizat ca produs independent sau poate fi conectat cu ușurință la alte produse Nedis® SmartLife Specificațiile produsului Lățime 150 mm Înălțime 1005 mm Adâncime 150 mm Greutate 1350 g Culoare Negru Aluminiu Material Metal Silicon Lungime cablu de alimentare 1,00 m Protecție IP IP20 Compatibil cu Nedis® SmartLife Tensiune de intrare 5 V DC Putere maximă de transmisie 18 dBm Conector(e) de intrare a alimentării USB Aplicație Android™ descărcabilă IOS Mufa Euro / Tip-C (CEE 7/16) Curent de intrare 3 A Durata de viață nominală a becului 20000 h Tehnologie fără fir Wi-Fi acceptată Flux luminos nominal 180 lm Consum maxim de energie 10 W Intervalul de frecvență de transmisie 2412 - 2484 MHz Reglabil prin intermediul aplicației Da Temperatura de culoare 2700 - 6500 K Forma becului Tub Clasa energetică G Număr de produse în pachet 1 bucăți Culoarea luminii Alb cald până la alb rece RGBIC Interval de temperatură de funcționare -20 - 45 °C Câștig maxim al antenei 0,8 dBi Indice de redare a culorilor (Ra) 48 Consum de energie la 1.000 de ore 5,0 kWh Număr de cicluri de comutare 200000 Cicluri de comutare

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.