Multifuncțional laser monocromatografic Pantum BM5100FDW, 40 ppm, full duplex (DADF), rețea, WiFi, NFC, dot. display

Foto ilustrativa

Multifuncțional laser monocromatografic Pantum BM5100FDW, 40 ppm, full duplex (DADF), rețea, WiFi, NFC, dot. display
Numărul comenzii
AG848019
OEM
BM5100FDW
Producator
Pantum
Puncte de loialitate: 91
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Un raport calitate-preț excepțional, cu viteză, imprimare duplex automată și scanare duplex cu o singură trecere, precum și conectivitate WiFi, Ethernet și NFC. Afișaj cu ecran tactil. Cele mai mici costuri de imprimare din clasa sa. Imprimare Viteză 40 ppm (A4) / 42 ppm (Letter) Imprimarea primei pagini 6,9s Volum de imprimare recomandat/lună 750 - 4000 ppm Volum maxim de imprimare/lună 100.000 ppm Rezoluție max. 1200x1200 dpi Limbaj de imprimare PCL5e, PCL6, PS Viteza procesorului 1,2 GHz Memorie 512 MB Panou de control Ecran tactil de 3,5 inch Imprimare față-verso da Imprimare duplex - viteză 20ppm A4 / 21ppm Letter Imprimare duplex - A4\Letter\Legal\Folio\Officio Alte caracteristici. Conectivitate USB 2.0 de mare viteză, IEEE 802.3 10/100/1000Base-Tx, WiFi(2.4G/5G):IEEE 802.11a/b/g/n NFC da Copiere Viteză de copiere 40 ppm (A4) / 42 ppm (Letter) Prima copie de pe sticlă < 10s, ADF < 11s Rezoluție (max.dpi) max 600×600 dpi Număr max. de copii 99 Zoom 25%~400% Alte funcții: Copie carte de identitate, copie chitanță, copie N-up, copie clonă, copie poster, copie manuală duplex, copie la pachet Scanare Tip de scaner din sticlă DADF Scanare duplex automată da Capacitate ADF 50 de coli Viteză de scanare (max.) 24 ppm (A4)/48 ipm(A4) 25 ppm (Letter)/50 ipm(Letter) Dimensiunea imaginii scanate (maximă) de pe sticlă : 216×297 mm ADF : 216×356 mm Rezoluție sticlă : 75/150/300/600/1200 dpi, ADF : 75/150/300/600 dpi Scanare color da Scanare către PC, e-mail, FTP, SMB, unitate flash USB, APP iOS/Android/iPad OS? Fax Tip fax Mono Viteza modemului 33,6 kbps Memorie fax 650 de pagini Rezoluția faxului Standard: 200 x 100 dpi; Fină: 200 x 200 dpi; Super fină: 200 x 400 dpi; Imagine: 300 x 300 dpi Sistem de codare MH/MR/MMR/JBIG Compatibilitate ITU-T SG3 / ECM Capacitate hârtie Capacitate de intrare 250 de coli Tavă opțională PT-511H 550 pagini (max. 2) Tavă multifuncțională de 60 de coli Capacitate maximă de intrare 1410 coli Capacitate de ieșire 150 de coli Tipuri de suporturi Hârtie (standard, groasă, subțire reciclată), transparențe, etichete din carton, plicuri Dimensiuni suport A4, A5, JIS B5, IS0 B5 , A6, Letter, Legal,Executive, Folio, Oficio, Statement, Japanese Postcard, Monarch Env, DL Env, C5 Env, C6 Env, No.10 Env, ZL, Big 16K, Big 32K, 16K, 32K, B6? Yougata4, Carte poștală, Younaga3, Nagagata3, Yougata2 Greutate suport tavă de intrare 60-120g, tavă multifuncțională 60-200g, tavă opțională 60-120g Generalități Dimensiuni (L×L×A×H) 415*365*370 mm Greutate (fără toner și ambalaj) 12,5 kg Dimensiuni ambalaj (L×L×A×H) 559*444*488mm Greutate 14,7kg Interval de temperatură de funcționare Temperatură recomandată: 10~32°C; Interval de umiditate: 20%~80%. Nivelul de zgomot în standby 30dB(A) Imprimare 54dB(A) Scanare 54dB(A) Copiere 57dB(A) Consum de energie Imprimare 650W În așteptare 60 W În așteptare 1W Sisteme de operare suportate Microsoft Windows Server2008/Server2012/Server2016/XP/Vista/Win7/Win8/Win8.1/Win10?32/64 Bit, Mac OS 10.8/10.9/10.10/10.11/10.12/10.13/10.14/10.15, Linux Ubuntu 14.04/16.04/18.04 /Debian 10.0/Centos 7 32/64 Bit, Astra Linux Special Edition V1.6/Redhat 8.0/Centos 8.2 (64 Bit) Consumabile Tip Cartuș separat pentru toner și fotoconductor TL-5120 Cartuș de pornire: 3000 ppm DL-5120 Starter Photo Cartridge (cartuș foto de pornire): 30000 ppm. Tipul și randamentul cartușului de toner TL-5120:3000 ppm, TL-5120H:6000 ppm, TL-5120X:15000 ppm. Fotoconductor standard DL-5120: 30000 ppm. Toner de pornire inclus - TL-5120 (3000pp.).

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.