Monitor tactil Iiyama ProLite T2454MSC-B1AG, 60 cm (23, 6 inchi), CAP 10-touch, Full HD, negru
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Monitorul tactil Iiyama ProLite T2454MSC-B1AG, 60 cm (23, 6'')
Rezoluție Full HD și ecran tactil în 10 puncte.
Monitorul oferă o performanță excelentă a culorilor și unghiuri largi de vizualizare. Ideal pentru aplicații interactive.
Tehnologie tactilă - capacitivă
Asigură o calitate perfectă a imaginii și rezistență la zgârieturi. Detectează atingerea chiar și prin intermediul mănușilor din latex.
Tehnologia IPS
Acesta oferă un contrast mai mare, negre mai întunecate și unghiuri de vizualizare mai bune decât tehnologia TN standard.
Acoperire AG
Acoperirea anti-orbire previne problemele legate de reflexiile de la sursele de lumină care afectează reproducerea culorilor, contrastul și claritatea.
Vorbitori
Monitorul este echipat cu difuzoare stereo de înaltă calitate.
VESA
Montați cu ușurință LFD pe orice suport compatibil VESA.
Caracteristicile imaginii
- Design Luneta ultra subțire
- Diagonala monitorului 23,8", 60,5 cm
- Panou IPS LED, sticlă acoperită cu AG
- Rezoluție nativă 1920 x 1080 @60Hz (2,1 megapixeli Full HD)
- Format de imagine 16:9
- Luminozitate 250 cd/m2 tipic
- Contrast 1000:1 tipic
- Contrastul avansat 5M:1
- Timp de repetare 4ms
- Unghiul de vizualizare orizontal/vertical: 178°/178°, parvo/stânga: 89°/89°, sus/jos: 89°/89°.
- Suport pentru culori 16.7mln (8bit)
Tehnologii tactile
Tehnologie capacitivă proiectivă cu 10 puncte de atingere. Suport pentru toate monitoarele iiyama sunt Plug & Play și compatibile cu Windows și Linux.
Conectori / Comenzi
- Porturi de intrare analogică: VGA x1
- Porturi de intrare digitală: HDMI x1
- Ieșire audio
- Difuzoare: 2 x 2W
- HDCP: da
- HUB USB: x2 (v.3.0)
General
Monitorul este echipat cu butoanele de control Auto, sus, - jos, Meniu, Power. Oferă avantajul de a fi pregătit pentru Kensington-lock™ și reducerea luminii albastre.
Piese mecanice
Înălțime reglabilă 70 mm. Unghi de înclinare 5° în sus; 90° în jos. VESA 100 x 100 mm. MTBF 30000 ore (fără iluminare de fundal).
Accesorii incluse
- Cabluri: Netz (1,8m), VGA (1,8m), USB (1,8m), HDMI (1,8m)
- Manuale: manual de utilizare, instrucțiuni de siguranță
Gestionarea energiei
Alimentarea cu energie: internă. Sursa de alimentare: AC 100 - 240V, 50/60Hz. Consumul de energie: 24 W tipic, 0,5 W în rest.
Sustenabilitate
Reglementări CB, CE, TÜV-Bauart, EAC, VCCI-B, suport RoHS, ErP, WEEE, REACH.
Dimensiuni / Greutate
Dimensiunile produsului L x H x P 540,5 x 388 x 128 mm. Greutate (fără ambalaj) 5,5 kg.
Eticheta europeană de eficiență energetică
Clasa energetică A. Consumul de energie în timpul funcționării 24 W. Consumul anual de energie 35kWh/Jahr*. Diagonala vizibilă a imaginii 60 cm; 23,8"; (segment de 24").
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.