Mașină de film stretch ROLOfilm XT M3 500/3671 alb

Foto ilustrativa

Mașină de film stretch ROLOfilm XT M3 500/3671 alb
Numărul comenzii
AGROLXTM3B
OEM
601090
Producator
Rolofol
Puncte de loialitate: 141
0 evaluări
In stoc > 20 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

472,31 Lei

396,90 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 467,09 Lei
In stoc > 20 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

472,31 Lei

396,90 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Folie stretch pentru mașini. Folosit pe termen lung de către compania noastră (deci perfect testat). Grosime: 9 µm Lățime: 500 mm Înfășurare: 3671 m Culoarea filmului: alb Ambalat 1 bucată pe cutie. Informații de bază Peliculele de fixare la mașină ROLOfilm XT-M sunt concepute pentru ambalarea unei game largi de produse, de la mărfuri ușoare din carton până la paleți grei de minerale sau produse din beton. Ambalajele rezultate sunt caracterizate de o presiune ridicată datorită consumului foarte redus de folie de fixare per ambalaj de palet. Peliculele de fixare pentru mașini ROLOfilm XT-M pot fi aplicate atât pe mașini de împachetat de bază, cât și pe mașini de împachetat sofisticate cu un sistem de tensionare a foliei controlat cu motor sau electronic. Prin aplicarea foliilor de fixare ROLOfilm XT-M, contribuiți semnificativ la reducerea emisiilor de CO2 în mediul înconjurător! Caracteristici tehnice Proprietățile mecanice ale foliei ROLOfillm XT-M previn deformarea mărfurilor ambalate, balansarea paleților transportați și, în același timp, protejează mărfurile cu o forță de reținere ridicată în timpul transportului. Peliculele de fixare ROLOfilm XT-M au fost premiate de un comitet de experți internaționali independenți pentru proiectul MOVE IT SAFELY în contextul aplicației și al sustenabilității. a peliculelor de fixare ROLOfilm XT-M de către principalii consumatori de pelicule de fixare. Certificarea pentru contactul direct cu alimentele garantează adecvarea pentru utilizarea în fabricile de prelucrare a alimentelor și în fabricile care necesită o curățenie specială a mediului și a ambalajelor. În același timp, aceasta asigură calitatea constantă și garantată a foliilor de fixare furnizate. Filmele de fixare ROLOfilm XT-M înlocuiesc filmele de mașină cu grosimi de 12 - 30 µm și, în același timp, aduc o reducere semnificativă a costurilor financiare și a consumului de material de film pe unitate ambalată. Avantajele aplicării și achiziționării foliilor de fixare ROLOfilm XT-M Producător ceh susținut de institutul de cercetare CEITEC Brno. Cooperare susținută de inovare continuă. Achiziționare direct de la producător sau de la distribuitori verificați. Etichetare clară și trasabilitate a produsului - tuburi cu etichetă verde, cutii de carton cu etichetă, palet cu etichetă clară. Economii de costuri de până la 30% la ambalare. Rezistență ridicată și rezistență la perforare pe toată durata transportului. Rezistență ridicată a ambalajului de transport la fluctuațiile de temperatură. Reducerea consumului de folie cu până la 60%. Economisirea timpilor de manipulare. Calitate stabilă și garantată a filmului - reducere semnificativă a reclamațiilor legate de ambalaj în timpul transportului și depozitării. Lungime de înfășurare garantată pentru fiecare tip de ROLOfilm XT-M. Contribuție semnificativă la obiectivele politicii de mediu ale companiilor responsabile. Interes pentru o cooperare pe termen lung cu o strategie clară de stabilire a prețurilor. Certificare pentru contactul direct cu alimentele Premii și certificări Peliculele de fixare ROLOfilm XT-M au fost premiate de un comitet internațional independent de experți pentru proiectul MOVE IT SAFELY în ceea ce privește aplicarea și durabilitatea peliculelor de fixare ROLOfilm XT-M de către marii consumatori de pelicule de fixare. Certificarea pentru contactul direct cu alimentele garantează adecvarea pentru utilizarea în fabricile de prelucrare a alimentelor și în operațiunile care necesită o curățenie specială a mediului și a ambalajelor. În același timp, aceasta asigură calitatea constantă și garantată a foliilor de fixare furnizate.

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.