Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat

- 2%

Foto ilustrativa

Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Mamibot Exvac680s - aspirator robotizat
Numărul comenzii
3777988
OEM
6970626160409
Producator
Mamibot
Puncte de loialitate: 76
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Mamibot EXVAC680S

Aspiratorul robotizat Mamibot EXVAC680S este echipat cu cea mai avansată tehnologie de navigare. Datorită senzorilor și camerelor încorporate în mod inteligent, corpul robotului este foarte subțire și rezistent la șocuri. Senzorii laser scumpi și cu funcționare defectuoasă de pe modelele mai vechi sunt dificil de curățat, spre deosebire de camerele cu unghi larg și cu rată mare de cadre, care se mulțumesc cu o simplă cârpă. Această navigație inteligentă este capabilă chiar să detecteze mai multe obiecte în mișcare decât soluțiile concurente de pe piață. Dacă vă întrerupeți curățarea, EXVAC680S va începe curățarea de unde ați rămas.

Mamibot EXVAC680S

Control vocal

Suportă conectivitatea Wi-Fi. De asemenea, este compatibil cu Amazon Alexa și Google Home. Puteți, de asemenea, să vă controlați puternicul asistent prin comenzi vocale.

Control wireless și actualizare automată a software-ului prin intermediul aplicației mobile

  • Controlul robotului (dacă este necesar) este în totalitate în mâinile dumneavoastră.
  • Cele mai recente actualizări de software
  • Verificarea instantanee a stării robotului
Hlasové ovládání

Cartografierea camerei

Datorită tehnologiei de navigație de ultimă generație, robotul scanează în detaliu zona care urmează să fie curățată. Cu ajutorul propriei sale aplicații mobile, puteți vedea în timp real ce a fost deja curățat și cât spațiu mai este de curățat. De asemenea, puteți programa în aplicație o dată și o oră detaliate pentru curățare, poate în timp ce sunteți la serviciu.

Mapování místnosti

5 moduri de curățare

  • Mașină - curățare sistematică în "zig-zag"
  • Spirală - curățare pe alocuri - mișcare circulară
  • Standard - curățare clasică la putere medie 1600pa
  • Puternic - putere maximă de aspirare (potrivit, de exemplu, pentru covoare)
  • Sweeping&Mopping - funcție specială 2în1 - aspirare și curățare în același timp
5 čistících módů

Proiectat în SUA

Toate produsele Mamibot sunt proiectate în SUA.

Navrženo v USA

Caracteristici cheie

  • Procesor puternic cu 4 nuclee
  • Putere mare de aspirare de până la 2000 Pa
  • Rezervor mare de apă separat 370 ml
  • Baterie cu litiu de mare capacitate de 2600 mAh
  • Acesta va acoperi 150-180 m2 la o singură încărcare
  • Reîncărcare automată
  • Cartografierea zonei curățate prin intermediul unei aplicații personalizate
  • Ștergere - dozare de apă controlată electronic
  • Motor BLDC fără perii cu durabilitate și eficiență ridicată
  • Timp de funcționare până la 180 min.
  • Nivel redus de zgomot
  • Pentru toate tipurile de pardoseli
  • Recipient pentru praf de 600 ml
  • Filtrare eficientă în 3 etape cu HEPA 13
  • Control prin Alexa/Google Home
  • Corpul subțire de 8,1 cm intră în spații greu accesibile
  • Depășește obstacole de până la 15-20 mm înălțime
  • 6 senzori anti-cădere
  • Mai mult de 15 perechi de senzori de impact
  • Suport Wi-Fi, inclusiv actualizarea automată a software-ului fără fir
Navrženo v USA

Specificații tehnice și caracteristici

Numărul de perii laterale 2 (cu un design anti-curcubeu)
Numărul de perii principale 1
Navigație V SLAM 4.gen 4.gen giroscop
Moduri de curățare STANDARD (zig-zag), AUTO, SPIRAL (circular), STRONG (putere maximă), SWEEPING și MOPPING (aspirare și curățare în același timp)
Funcția de cartografiere spațială Înregistrează mișcarea sa în aplicație în timpul curățării
Compatibilitate (control vocal) Amazon Alexa și Google Home
Posibilitatea de planificare a curățeniei DA (zile/ore)
Alertă vocală Da
Perete virtual da (opțional)
Telecomandă Da
Rezervor de apă 370 ml (separat)
Puterea de aspirație 2000 Pa
Ștersul umed Da
Reîncărcare automată Da
Curățenie doar 1 cameră Da
Baterii Litiu, 2600 mAh
Timp de încărcare 3-4 ore
Acoperirea zonei curățate până la 95%.
Timp de funcționare 120-180 min.
Curățarea covoarelor (aspirator ridicat) Da
Suport Wi-Fi da cloud (cu OTA - actualizare prin Wi-Fi)
Zgomot
Port USB pentru actualizarea software-ului Da

Conținutul pachetului

  • 2× perie laterală 2× rezervă
  • 1× cârpă de șters 1× rezervă
  • 1× rezervor de apă
  • 2× filtru de înlocuire
  • perie de curățare
  • telecomandă
  • stații de încărcare
  • ghid rapid

Parametrii

Vrsta robe
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.