LYNX Grunex ProGamer 2023 W11 HOME

Foto ilustrativa

LYNX Grunex ProGamer 2023 W11 HOME
LYNX Grunex ProGamer 2023 W11 HOME
LYNX Grunex ProGamer 2023 W11 HOME
LYNX Grunex ProGamer 2023 W11 HOME
LYNX Grunex ProGamer 2023 W11 HOME
Numărul comenzii
310462921
OEM
10462921
Producator
LYNX
Puncte de loialitate: 316
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

LYNX Grunex 2023 ProGamer

Profesionist din toate punctele de vedere.

Satisfaceți-vă nevoile exigente în materie de jocuri. Avem o gamă pentru profesioniști și jucători clasici, care nu va dezamăgi în niciun caz.

Prezentare generală a specificațiilor

Placă de bază GIGABYTE B660M DS3H

Procesor Intel Core i5-12400F

Răcitor SilentiumPC Fera 5 ARGB

Placa video GIGABYTE RTX 3060 GAMING 12G OC

Kingston FURY Beast 16 GB RGB RAM (două module de 8 GB)

Stocare SSD Kingston NV2 NVMe 1TB

Sursă de alimentare Gigabyte P550B 550W

Cazul Cooler Master MB520 ARGB

Sistem de operare Windows 11 Home

Garanție 3 ani

Un suport adecvat în situații tensionate

Aprofundează-ți experiența de joc ca niciodată până acum cu bestia de gaming LYNX Grunex Gamer 2023. Aceasta a fost creată în colaborare cu cel mai mare buletin de jocuri online ceho-slovac și cel mai important organizator de turnee de sporturi electronice, Grunex.com, pentru nevoile gamerilor din toate categoriile. Totul începe cu placa de bază. În acest caz, sub capota de sticlă a lui Cooler MasterBox MasterBox MB520 ARGB, găsim o placă de bază Gigabyte B660M SD3H DDR4 pufoasă, adaptată pentru încărcătura grea a nopților aglomerate de jocuri. Nici memoria RAM nu trebuie subestimată, deoarece alegerea Kingston FURY Beast DDR4 de 16GB de animale de companie va avea grijă de multitasking-ul tău și îți va oferi un suport decent în bătăliile tensionate 1v1.

Putere la limită

Ar fi criminal să nu luăm în considerare chiar inima computerului. 6 nuclee de performanță, o frecvență foarte rapidă de până la 4,4 GHz în modul Turbo, suport pentru cea mai recentă interfață PCle 5.0 și tehnologie Smart Cache pentru a ajuta la economisirea energiei prețioase. Toate acestea și multe altele sunt oferite de procesorul Intel Core i5-12400F Alder Lake din a 12-a generație. Bucurați-vă de suficiente performanțe pentru munca de birou de zi cu zi, pentru editarea grafică mai avansată și pentru rularea celor mai solicitante jocuri din ultima vreme. Procesorul este completat de răcitorul activ SilentiumPC Spartan 5 MAX ARGB ultra-silențios cu tehnologie de răcire Synergy îmbunătățită. În plus, totul este alimentat de neobosita sursă de alimentare Gigabyte P550B cu o putere de 550W.

Imagine impecabilă pentru jocuri și muncă

Placa grafică NVIDIA GeForce RTX 3060 are grijă de detaliile redate în mod uimitor. Făcând parte din seria RTX 30, oferă imagini foarte fluide datorită celor 12 GB de memorie GDDR6 și a unei frecvențe a nucleului de până la 1807 MHz. Acesta este perfect potrivit pentru jocuri la 144 Hz până la 240 Hz în FullHD. Atunci când activați tehnologia Ray tracing, veți obține o autenticitate și mai mare a imaginii, deoarece placa va putea simula în mod eficient comportamentul luminii din lumea reală. Ca un bonus suplimentar, placa poate extrage o rată de cadre și mai bună folosind DLSS 2.0 și randarea AI. Pentru creatorii din domeniul audiovizualului, acesta oferă, la rândul său, drivere dedicate pentru crearea de scene 3D mai complexe, producția video 4K sau streamingul live.

Garanție

Cu noul kit LYNX beneficiați, de asemenea, de o garanție superioară extinsă la 3 ani. Garantăm kiturile noastre și orice defect care nu este cauzat de dumneavoastră și care apare în primii 3 ani este acoperit de garanție. Garanția extinsă este gratuită. Service-ul poate fi asigurat de cele peste 100 de centre de service sau puteți solicita service la dealerul dumneavoastră. Reparațiile sunt de obicei efectuate în termen de 5 zile lucrătoare.

Parametrii

Vrsta robe
Seria de procesoare
Capacitate RAM
Interfață
Viteza (în RPM)
Capacitate hard disk (în GB)
Tipul de unitate optică
Proiectare computer
Sistem de operare
Capacitatea de memorie a plăcii grafice (în MB)
Tipul discului
Cip grafic
Tipul memoriei
Număr de USB-C
Număr de USB 2.0
Frecvența memoriei
Sloturi RAM ocupate / total
Număr de USB 3.2 Gen 1
Capacitate SSD
Tip de raport
Sursă

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.