LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Acasă
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
LYNX 2022 Challenger Ryzen 5 3 luni gratuite PC GAME PASS
Un PC de jocuri pregătit pentru provocările tale.
Gestionați jocuri online cu FPS ridicat și jocuri cu detalii înalte, fără lag, pe un PC cu un design atractiv. Construit pentru o varietate de alte activități, bucurați-vă de divertisment multimedia complet, lucrați și studiați fără probleme.
Prezentare generală a specificațiilor
Placă de bază Asus B550M-A WIFI II
Procesor AMD Ryzen 5 5600
Răcitor H410R RGB
Placă grafică RTX 3060 Ti VENTUS 2X 8G
Kingston FURY Beast Black 16 GB RAM (două module de 8 GB)
1TB de stocare Kingston NVMe SSD
Sursă de alimentare 650W
Cabinet Endorfy Signum 300 ARGB
Sistem de operare Windows 11 Home
Garanție 3 ani
Caracteristicile principale ale ansamblului
Baza ansamblului este o placă cu chipset AMD B550 echipată cu un procesor AMD Ryzen 5 5600 cu 6 nuclee, care dispune de tehnologia HyperThreading pentru un multitasking mai fluid, funcționând la o frecvență de 3,5 GHz sau până la 4,4 GHz cu tehnologie turbo. Memoria RAM Kingston este standard pentru construcțiile LYNX, iar această construcție dispune de 16 GB de memorie DDR4 (2x 8 GB). Ieșirea video fluidă este asigurată de placa grafică NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, care dispune de 8 GB de memorie GDDR6. Nici stocarea nu este împiedicată în acest build, există un SSD M.2 PCIe NVMe de 1 TB pentru toate datele și software-ul. Puterea suficientă este asigurată de o sursă de alimentare de 650W. Build-ul vine cu noul sistem de operare Windows 11 Home.
Garanție
Cu noul set LYNX beneficiați, de asemenea, de o garanție superioară extinsă la 3 ani. Garantăm seturile noastre și orice defect care nu este cauzat de dumneavoastră și care apare în primii 3 ani este acoperit de garanție. Garanția extinsă este gratuită. Service-ul poate fi asigurat de cele peste 100 de centre de service sau puteți solicita service-ul dealerului dvs. Reparațiile sunt de obicei tratate în termen de 5 zile lucrătoare.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.