Luneta HDD Dell de 3,5", servere PowerEdge T330, T430, T630, R330, R430, R530, R630

- 3%

Foto ilustrativa

Luneta HDD Dell de 3,5", servere PowerEdge T330, T430, T630, R330, R430, R530, R630
Numărul comenzii
AHD-S-RAM-F238F
OEM
F238F
Producator
DELL
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
In stoc 9 bucăți, livrare Vineri

133,22 Lei

129,78 Lei

109,06 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 127,64 Lei
In stoc 9 bucăți, livrare Vineri

129,78 Lei

133,22 Lei

109,06 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Rama HDD originală Dell pentru server sau matrice de discuri. - Suportă HOT-SWAP (HDD-urile pot fi înlocuite din mers). - Pentru HDD-uri SATA/SAS de 3,5". - Pachetul nu include HDD - Pachetul include 4 șuruburi pentru montarea HDD Compatibilitate PowerEdge M520 PowerEdge M600 PowerEdge M605 PowerEdge M610 PowerEdge M620 PowerEdge M710 PowerEdge M805 PowerEdge M820 PowerEdge M905 PowerEdge M910 PowerEdge R220 PowerEdge R310 PowerEdge R320 PowerEdge R330 PowerEdge R410 PowerEdge R415 PowerEdge R420 PowerEdge R430 PowerEdge R510 PowerEdge R515 PowerEdge R520 PowerEdge R530 PowerEdge R610 PowerEdge R620 PowerEdge R630 PowerEdge R710 PowerEdge R715 PowerEdge R720 PowerEdge R720XD PowerEdge R730 PowerEdge R730XD PowerEdge R805 PowerEdge R810 PowerEdge R815 PowerEdge R820 PowerEdge R900 PowerEdge R905 PowerEdge R910 PowerEdge R920 PowerEdge R930 PowerEdge T310 PowerEdge T320 PowerEdge T330 PowerEdge T410 PowerEdge T420 PowerEdge T430 PowerEdge T605 PowerEdge T610 PowerEdge T620 PowerEdge T630 PowerEdge T710 PowerVault MD1120 PowerVault MD1200 PowerVault MD3200 PowerVault MD3200i PowerVault MD3220 PowerVault MD3220i PowerVault MD3400 PowerVault MD3420 PowerVault MD3600f PowerVault MD3600i PowerVault MD3620 PowerVault MD3620f PowerVault MD3620i PowerVault MD3800f PowerVault MD3820f PowerVault NX3000 PowerVault NX3100 PowerVault NX3200 PowerVault NX400 PowerVault DL2300 PowerVault DR4000 PowerVault DR4100 PowerVault DX6104 PowerVault DX6112

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.