Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă

- 2%

Foto ilustrativa

Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Livington SmartCHILL - Răcire și împrospătare rapidă
Numărul comenzii
3472104
OEM
M21159
Producator
Mediashop
Puncte de loialitate: 13
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Mic și puternic - cel mai simplu mod de a vă răcori și de a vă împrospăta
Funcția practică de rotație distribuie uniform aerul rece din jurul tău
Până la 12 ore de răcire cu o singură umplere a rezervorului
Filtru SMART lavabil
Răcește și umidifică aerul cu apă curată - complet fără substanțe chimice
Consum extrem de redus de energie, grad ridicat de racire
3 niveluri de setări de răcire și viteză: adaptate ideal nevoilor dumneavoastră
Lumină de noapte LED încorporată cu 2 niveluri de reglare a intensității
Plăcut de liniște: ideal pentru dormitor, camera copiilor sau birou
Nu necesită instalare, doar conectați-l la o priză standard
Compact și portabil: răcește aerul acolo unde aveți nevoie


ORIGINAL cunoscut de la TV!

După ce au fost vândute peste un milion de mini răcitoare de aer Arctic Air, MediaShop revine cu un alt răcitor de aer al viitorului care răcește aerul fără substanțe chimice: Livington SmartCHILL este aici! Este un mini turn genial, cu o putere de răcire uriașă! De două ori mai mare și mai mult de două ori mai puternic decât concurența!

Livington SmartCHILL - sistemul tău personal de răcire îmbunătățit, care transformă aerul fierbinte și expirat din fiecare cameră într-o oază plăcută și răcoroasă. Și cel mai bun dintre toate: Livington SmartCHILL utilizează mai puțină energie decât un bec standard cu economie de energie.

Secretul său constă în tehnologia hydro-chill: aspiră aer cald în dispozitiv, Livington SmartCHILL îl rudă cu picături de apă rece și, în același timp, filtrul SMART îl răcește, astfel încât să iasă aer curat, proaspăt, rece.

Mini turnul funcționează absolut silențios și funcționează până la 12 ore cu o umplere a rezervorului! Este ideal în zilele și nopțile fierbinți de vară - aerul mai rece, mai curat și mai umed înseamnă un somn profund în care vă puteți relaxa!

Indiferent unde vă aflați în timpul verii fierbinți, Livington SmartCHILL vă va oferi aer rece și proaspăt în sufragerie, bucătărie fierbinte, dormitor supraîncălzit, camera copiilor, birou înfundat sau atelier și vă veți simți întotdeauna confortabil.

Pur și simplu umpleți Livington SmartCHILL cu apă rece, apăsați butonul de pornire și dispozitivul va funcționa timp de 12 ore incredibile la o singură umplere!

Sfatul nostru: cu cât umpleți aparatul cu apă mai rece, cu atât efectul de răcire este mai pronunțat. De asemenea, puteți adăuga cuburi de gheață în apă pentru un efect și mai bun.

Datorită celor trei niveluri de setări de frig și viteză, puteți simți un aer plăcut și răcoros în zona dumneavoastră în cele mai fierbinți zile de vară.

În plus, dispozitivul este echipat cu o funcție de rotație: astfel încât vei simți răcirea exact acolo unde ai nevoie.

Livington SmartCHILL este mult mai silențios decât un ventilator obișnuit, de exemplu, deși răcește aerul, nu doar suflă.

Aparatul are incorporata si o lumina de noapte LED, cu doua setari de intensitate. Tu și întreaga ta familie veți dormi în sfârșit toată noaptea!

Aparatul funcționează cu apă curată complet fără substanțe chimice, este ecologic și economisește extrem de electricitate.

Detalii tehnice:

Inaltime: 30,6 cm, Diametru o21,1 cm
Intrare: 100-240V ~ 50 / 60Hz 0.4A Max
Ieșire: 12V 1.0A | IP20
Lungime cablu: 1800 mm
Capacitate rezervor 1,2 l
Max. timp: 12 ore
Viteza vântului: 4,6 m/s
Consum de energie: 12 Watt
Filtru: înlocuibil și lavabil (manual sau în compartimentul superior al mașinii de spălat vase)

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.